«Η Ελλάς ευγνωμονούσα» του Θεόδωρου Βρυζάκη που ταυτίστηκε με την εικόνα του Αντώνη Σαμαρά μέσα στο πρωθυπουργικό γραφείο αποχώρησε, καθώς ο νέος πρωθυπουργός προτιμά το ελλειπτικό μορφοπλαστικό λεξιλόγιο του εικαστικού Δημοσθένη Κοκκινίδη.
Το έργο του σημαντικού εικαστικού με τον τίτλο «Αντίθεση» που δημιούργησε το 1980 (φωτογραφία πάνω) τοποθετήθηκε εδώ και λίγες μέρες στο γραφείο του Αλέξη Τσίπρα, σύμφωνα με τον Μικροπολιτικό στα Νέα. Εξαιρετική επιλογή, το έργο του Πειραιώτη εικαστικού που υπήρξε αγαπημένος μαθητής του Μόραλη (φέρει διάστικτους κώδικες του έργου του) και του Σπύρου Παπαλουκά (αγαπημένη αναφορά του αναπληρωτή υπουργού Πολιτισμού Νίκου Ξυδάκη).
Το έργο προφανώς είναι δάνειο της Εθνικής Πινακοθήκης, αφού ανήκει στη συλλογή της μετά από δωρεά του Ιδρύματος Ιωάννου Φ. Κωστόπουλου (μπορείτε να το εντοπίσετε στη συλλογή της Πινακοθήκης με τον κωδικό Αρ. έργου: Π.6364). Το εικαστικό σχόλιο στην ιστοσελίδα της Εθνικής Πινακοθήκης για τον δημιουργικό τρόπο του Κοκκινίδη αναφέρει «Χρωματικές αξίες, ελλειπτικό μορφοπλαστικό λεξιλόγιο και αποσπασματικότητα διακρίνουν τη ζωγραφική του, που κινείται στην κατεύθυνση του Αφαιρετικού Εξπρεσιονισμού».
Η «Αντίθεση» είναι ακρυλικό σε μουσαμά, σε διαστάσεις 200x200.
Ο πρώην πρύτανης της ΑΣΚΤ ζει σχεδόν απομονωμένος στο σπίτι και ατελιέ του στην Παιανία ενώ πριν από δύο χρόνια έγινε μια σημαντική έκθεση του στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. Ο ίδιος μιλώντας τον Απρίλιο του 2013 στον Χρήστο Σιάφκο και την Ελευθεροτυπία δήλωνε ««Δεν θα ζωγραφίσω ξανά. Με είχε πιάσει φούρια από το 2004 που αρρώστησε η γυναίκα μου μέχρι πριν από 2-3 μήνες. Δεν υπάρχει πίνακας που να μην είναι μέσα εκείνη κι εγώ. Ξέρετε, αφιερώθηκα στη γυναίκα μου. Την αγαπούσα πολύ... Δεν είναι θέμα διάθεσης, αλλά απόφασης. Διάθεση μπορεί να υπάρχει, αλλά ό,τι είχα να πω το είπα. Την κρίση, που θα μπορούσε να με παρακινήσει, ομολογώ πως δεν θέλω να τη σκέπτομαι. Ας την αναλάβουν οι νεότεροι».
(Η Ελλάς Ευγνωμονούσα, επί πρωθυπουργίας Αντώνη Σαμαρά. Περιμένουμε τώρα τις νέες φωτογραφίες του Αλέξη Τσίπρα με το έργο του Δημοσθένη Κοκκινίδη)