Δεν περιμένει κανείς ότι θα απολαύσει γεύμα αντάξιο εστιατορίου με πολλά αστέρια Michelin σε μία πτήση. Αλλά όχι και αυτό!
Οι επιβάτες παίρνουν την κατάσταση στα χέρια τους και αρχίζουν να «κράζουν» στο διαδίκτυο τις αεροπορικές εταιρείες για τα τραγικά γεύματα που προσφέρουν στον «αέρα». Μόλις αντικρίζουν πιάτα κακομαγειρεμένα, ή που κανείς δεν καταλαβαίνει τι είναι, αντί να τα φάνε, τα φωτογραφίζουν και δημοσιεύουν το υλικό στην ιστοσελίδα AirlineMeals.net για να ενημερωθούν όλοι.
Σούπες με αδιευκρίνιστο περιεχόμενο, σάντουιτς με απογοητευτική εικόνα εξωτερικά που προκαλούν αηδία αν τα ανοίξει κανείς, σαλάτες που μοιάζουν τοξικές, ζυμαρικά πολλών ημερών... Από όλα έχει το «μενού» της αηδίας.
Η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε πριν από δέκα χρόνια, για άλλους λόγους, αλλά πλέον έχει γίνει πίνακας... παραπόνων, με περισσότερες από 34.000 φωτογραφίες απαράδεκτων γευμάτων που έχουν προσφέρει περισσότερες από 680 αεροπορικές εταιρείες, σε όλο τον κόσμο.