Οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες κάνουν τα πάντα για να προσελκύσουν τους πλούσιους πελάτες τους και συναγωνίζονται σε πολυτέλεια και προσφορές που κάνουν τους κοινούς θνητούς να αισθάνονται ακόμα πιο άβολα στο στενό κάθισμα τους.
Η Air France παρουσίασε αυτή την εβδομάδα την υπερπολυτελή πρώτη θέση των αεροσκαφών, με προορισμό την Σινγκαπούρη και την Ινδονησία. Σχεδιασμένη για να θυμίζει δωμάτιο πολυτελούς ξενοδοχείου, η μίνι σουίτα κοστίζει 8.200 ευρώ για τους «τυχερούς επιβάτες». Το εσωτερικό της πολυτελούς καμπίνας είναι φτιαγμένο από ξύλο, καστόρι και τουίντ ύφασμα για την απόλυτη άνεση. Ο προσωρινός ένοικος της θα μπορεί να απολαύσει την άνεση μιας πολυτελούς πολυθρόνας, η οποία μετατρέπεται σε ένα αναπαυτικό κρεβάτι ή να γευτεί κλασσικά πιάτα της γαλλικής κουζίνας, μαγειρεμένα από βραβευμένους σεφ.
Ωστόσο, η πολυτέλεια δεν σταματάει σε αυτό το σημείο. Η καμπίνα είναι εξοπλισμένη ,με μια τηλεόραση με οθόνη 24 ιντσών, στην οποία ο τυχερός επιβάτης θα έχει την ευχέρεια της επιλογής ανάμεσα σε 1.000 ταινίες και τηλεοπτικά προγράμματα. Η εταιρεία παρέχει στους επιβάτες ειδικά ακουστικά για την μείωση του εξωτερικού θορύβου και για όσους θέλουν να απομονωθούν υπάρχει μια κουρτίνα, η οποία τους προστατεύει από τα αδιάκριτα βλέμματα. Τέλος, το κερασάκι στην τούρτα αποτελεί μια θήκη με καλλυντικά προσώπου γνωστής εταιρείας καλλυντικών, δώρο για τους επιβάτες που θέλουν να φτάσουν φρέσκοι στον προορισμό τους.