Η συζήτηση που «άναψε» ξανά τις τελευταίες εβδομάδες για ενδεχόμενο Grexit είχε συγκεντρώσει μαύρα σύννεφα πάνω από την Ευρώπη και προκαλούσε νευρικότητα στις αγορες. Υπάρχει όμως και μία εταιρεία η οποία, κατά κάποιο τρόπο, επωφελήθηκε από αυτή την επικαιρότητα.
Πρόκειται για μία μικρή εταιρεία, στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, η οποία εξαιτίας της συγκεκριμένης συζήτησης για την πιθανότητα εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ προσέλκυσε απρόσμενα νέους υποψήφιους πελάτες.
Η τεχνολογική εταιρεία GrexIΤ, που έχει έδρα στο Πάλο Αλτο της Καλιφόρνια, έχει παρατηρήσει σημαντική αύξηση της «κίνησης» στην ιστοσελίδα της τις τελευταίες εβδομάδες, σύμφωνα με το CNBC.
Βέβαια, όπως εξηγεί στο αμερικανικό δίκτυο ο ένας εκ των ιδρυτών της, Νίρατζ Ραντζάν Ρουτ, η εταιρεία δημιουργήθηκε πριν καν υιοθετηθεί ο όρος Grexit για την ενδεχόμενη αποχώρηση της Ελλάδας από το ευρώ και η ιστοσελίδα της- grexit.com- δημιουργήθηκε στις αρχές του 2011.
«Ναι, έχουμε αυξημένη κίνηση εξαιτίας της ελληνικής οικονομικής κρίσης. Βέβαια, η εταιρεία δεν έχει καταφέρει να τη μετατρέψει σε αύξηση των πωλήσεων. Δεν έχουμε κάποια πλάνα για να βγάλουμε κέρδος από αυτό το φαινόμενο», δήλωσε ο Ρουτ, εξηγώντας ότι το όνομα της εταιρείας τους προέρχεται από το συνδυασμό του Grex (αγέλη, κοπάδι στα λατινικά) και του ΙΤ, τη συντομογραφία για την πληροφορική.
«Το αστείο είναι πώς θα ένιωθαν οι πελάτες μας στην Ελλάδα για το όνομα. Εχουμε μερικούς, οπότε κάποια στιγμή μπορεί να τους ρωτήσουμε», πρόσθεσε.
Ο όρος Grexit ήταν δημιούργημα του επικεφαλής οικονομολόγου του Σίτι, Βίλεμ Μπούιτερ και του συναδέλφου του, Εμπραχίμ Ραχμπάρι, οι οποίοι την εισήγαγαν στη δημόσια συζήτηση το Φεβρουάριο του 2012. Σύμφωνα με τα στοιχεία από τη μηχανή αναζήτηση του Google, έχει αυξηθεί κατακόρυφα τις τελευταίες εβδομάδες ο αριθμός εκείνων που ψάχνουν κάτι σχετικό με το Grexit στο διαδίκτυο.