Στον αέρα είναι από την Κυριακή το πρώτο τηλεοπτικό σποτ του ΣΥΡΙΖΑ με σαφή στόχο να προσεγγίσει τον μεσαίο χώρο και τους αναποφάσιστους ψηφοφόρους.
Το σποτ δεν στηρίζεται στο πρόσωπο του Αλέξη Τσίπρα, αλλά στην ελπίδα που δίνει η μέλλουσα κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Γι’ αυτό και χωρίς το πρόσωπο του προέδρου του κόμματος. Το σποτ ξεφεύγει από την πεπατημένη της αριστεράς.
Μάλιστα, το πρώτο τηλεοπτικό σποτ εξέπληξε / ξένισε καθώς δεν το περίμενε κανείς –κυρίως τα στελέχη του! Η επικοινωνιακή ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ, που είναι αμιγώς εσωτερική –δεν υπάρχει διαφημιστική εταιρία- εξέπληξε με την επιλογή της. Αισιοδοξία, ήρεμοι τόνοι, διακριτική μουσική υπόκρουση, καθησυχαστικό σπικάζ.
Απευθύνεται κυρίως στο λεγόμενο μεσαίο χώρο, τους αναποφάσιστους που ταλαντεύονται μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ. Σ αυτούς που δεν θα πάνε να ψηφίσουν. Στόχος είναι, ακόμη, να σπάσει ο φόβος των πολιτών από την μαύρη καμπάνια της ΝΔ. Να κερδίσουν τη λεγόμενη «κινούμενη άμμο» των ψηφοφόρων.
Το σποτ θέλει να επικοινωνήσει με όλη την κοινωνία, με μεγάλα ακροατήρια. Στόχος του ΣΥΡΙΖΑ είναι η αυτοδυναμία και αυτό το σκοπό έχει η καμπάνια, το πρώτο σποτ. Απευθύνεται, δηλαδή, σε μεγάλα ακροατήρια. Άλλωστε ο ίδιος ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, ο Αλ. Τσίπρας, συνεχώς τονίζει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα είναι «κυβέρνηση όλων των ελλήνων και όχι μιας παράταξης».