Την ώρα που ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς πήγαινε στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να ζητήσει διάλυση της Βουλής και την προκήρυξη εκλογών για τις 25 Ιανουαρίου, έβγαινε στον αέρα τα πρώτο διαδικτυακό προεκλογικό μπάνερ της ΝΔ, με κεντρικό σύνθημα «Κάποιοι παίζουν τη χώρα στα ζάρια, εμείς με την Ελλάδα δεν παίζουμε».
Οι διαφημίσεις προβάλλονται μέσω google adsense και έχουν δημιουργηθεί από μία ομάδα νέων ανθρώπων που περιλαμβάνει γραφίστες, δημιουργούς, ειδικούς στα socail media, που εργάζονταν αθορύβως και με πλήρη μυστικότητα ώστε να είναι έτοιμα τα προεκλογικά σποτ του κόμματος.
Κατά τα λοιπά, το προεκλογικό επικοινωνιακό πρόγραμμα της ΝΔ θα το τρέξει η διαφημιστική εταιρεία The Newtons Laboratory, με έδρα το Χαλάνδρι, η οποία έχει ως βασικό της εμπορικό σύνθημα το «Clients are tired of fighting on their own, we fight with them». Η ΝΔ προτίμησε αυτή τη διαφημιστική εταιρεία, αφού θεώρησε ότι τα εμπορικά διαφημιστικά τρέιλερ που έκανε όπως το «Καλύτερα γύρνα το στο Λαϊκό», τον ΟΠΑΠ, τις τράπεζες αλλά και τον περιβόητο «Αγαπούλα» είχαν επιτυχία. Ηδη ετοιμάζονται τα προεκλογικά σποτ με πρωταγωνιστές street artists, τα οποία έχουν ενταχθεί σε τρεις κατηγορίες. Στην πρώτη αποφασίστηκε να είναι η λέξη «αλήθεια» ως «κλειδί», δηλαδή ως κινητήριος μοχλός του κομματικού αγώνα. Εν συνεχεία θα προβληθούν τα έργα, οι πράξεις και τα επιτεύγματα της ΝΔ και στο τέλος θα εισέλθουν στον προεκλογικό αγώνα τα... διλήμματα.
Και το υπό ίδρυση κόμμα του Γιώργου Παπανδρέου εισέρχεται στη μάχη των προεκλογικών σποτ. Την επομένη της διάλυσης της Βουλής έγινε ευρεία σύσκεψη στα γραφεία του Ιδρύματος Ανδρέα Παπανδρέου και αποφασίστηκε, πρώτον, να μην προσλάβουν διαφημιστική εταιρεία και, δεύτερον, να καλυφθούν τα διαφημιστικά σποτ του νέου κόμματος από «γνωστούς και φίλους» που τόσα χρόνια συνεργάζονταν με τον Γιώργο Παπανδρέου. Πηγή: Βηματοδότης