Στη δημοσιότητα δόθηκε και το όνομα του δεύτερου Ελληνα νεκρού επιβάτη από το Norman Atlantic. Πρόκειται για τον οδηγό νταλίκας Κωνσταντίνο Κουφόπουλο, που γεννήθηκε το 1957 στη Βέροια.
Υπενθυμίζεται πως από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστή η τραγωδία με το πλοίο η οικογένεια του Κωνσταντίνου Κουφόπουλου από τη Βέροια δεν μπορούσε να επικοινωνήσει μαζί του.
«Ο αδερφός μου και η μητέρα μου πέτυχαν στο τηλέφωνο έναν γνωστό του μπαμπά μου που ήταν μαζί στο πλοίο», είχε αναφέρει η κόρη του και είπε πως το βράδυ λίγο πριν ξεσπάσει η φωτιά ήταν μαζί και έτρωγαν και έπιναν μπίρα. «Μετά μας είπε πως χωρίστηκαν γιατί πήγαν για ύπνο. Από την ώρα που ξέσπασε η φωτιά δεν τον ξαναείδε. Είπε όμως πως μπορεί και να μην τον πρόσεξε πάνω στην ταραχή του», είχε πει η κόρη του.
Η σορός του άτυχου Ελληνα έχει μεταφερθεί σε ιταλικό νοσοκομείο και συγκεκριμένα σε πολυκλινική του Μπάρι. Για τον θάνατό του έχουν ενημερωθεί από το υπουργείο Ναυτιλίας οι οικείοι του.
Πηγή βίντεο-φωτό: laikoyra.gr
Επιζών του Norman Atlantic: Φοβόμαστε ότι πολλοί φορτηγατζήδες είναι νεκροί
Σημαντική μαρτυρία - καταγγελία έκανε ο Γιάννης Βάσαλλος, επιζών από την τραγωδία του Norman Atlantic, ο οποίος επισημαίνει πως δεν χτύπησε ποτέ ο συναγερμός ειδοποίησης για την πυρκαγιά στο πλοίο, ενώ εκφράζει το φόβο αν οι οδηγοί φορτηγών εγκλωβίστηκαν στα οχήματά τους στο γκαράζ με αποτέλεσμα να υπάρχουν νεκροί.
Ο Γιάννης Βασσάλος, επιβάτης μαζί με τη γυναίκα του, καταγγέλλει τα ελλειπή μέτρα ασφαλείας, την κατάσταση του Norman Atlantic αλλά και τις συνθήκες πάνω στο πλοίο από την ώρα που εκδηλώθηκε η πυρκαγιά:
"Αυτό το πλοίο ήταν ένα φορτηγό πλοίο που το έκαναν επιβατικό. Που πληρώνεις τόσα λεφτά για να έχεις μια καμπίνα μικρή και χαμηλή εξυπηρέτηση. Με μισό πλήρωμα Ιταλούς, μισό έλληνες, να μη μπορούν να συνεννοηθούν μεταξύ τους, ένα αλαλούμ.
Συναγερμός δεν υπήρξε με τη φωτιά. Ήμασταν στη καμπίνα κι αρχίσαμε να μυρίζουμε κάτι. Ξαφνικά ακούσαμε μια ανακοινωση "Το πλήρωμα στη θέση του". Βγήκαμε έξω, η εικόνα ήταν τραγική , μόνο δύο έξοδοι κινδύνου στα σωστικά, ο κόσμος σε πανικό. Ανύπαρκτο σε οργάνωση το πλήρωμα. Από τη μια μεριά του πλοίου καίγονταν όλα ήδη, τα σωστικά κλπ. Στα υπόλοιπα σωστικά πλιάτσικο, καμία οργάνωση δεν υπήρχε. Σε δέκα λεπτά άρχισαν τα πατώματα να λιώνουν, άρα το πλοίο έκαιγε πολύ περισσότερη ώρα.
Αναφέρθηκε ιδιαίτερα στις τετράκλινες καμπίνες, για τις οποίες διαμαρτύρονταν οι οδηγοί φορτηγών που κάνουν συνέχεια το δρομολόγιο, με προορισμό την Ευρώπη: "Θα δείτε πόσοι θα είναι νεκροί από τους φορτηγατζήδες που προτίμησαν να κοιμηθούν στο φορτηγό τους μέσα στο γκαράζ, από το να μείνουν στις καμπίνες σαν τα γουρούνια".