Η πρώτη σαιζόν με τους νέους κινητήρες turbo των 1.600 της Φόρμουλα 1 έδειξε αφενός πως οι τρέχουσες προδιαγραφές δεν αφήνουν πολλά περιθώρια εξέλιξης στην πορεία και αφετέρου πως είναι ιδιαίτερα ακριβοί. Ειδικά για τις ομάδες που τους αγοράζουν.
Προκειμένου λοιπόν να συμπιεστεί το κόστος ήδη από τη νέα σαιζόν, όπως γράφτηκε στο www.carzine.gr, οι κινητήρες ανά πιλότο θα είναι πλέον 4 αντί για 5, ενώ περισσότερες αλλαγές θα γίνουν τη σαιζόν 2016, διατηρώντας όμως το βασικό κόνσεπτ.
Στόχος είναι οι V6 turbo των 1.600 κυβικών να γίνουν ακόμα πιο δυνατοί, φτάνοντας ή και ξεπερνώντας τους 1.000 ίππους, να αποκτήσουν ένα πιο ελκυστικό ηχόχρωμα –ο ήχος φέτος απογοήτευσε…- και όπως είπαμε να γίνουν πιο φτηνοί.
Η αύξηση της απόδοσης θα μπορούσε να προκύψει με την κατάργηση του ορίου ροής καυσίμου, που σήμερα είναι τα 100 κιλά την ώρα, ενώ για το κόστος –η FIA θα ήθελε για τις ομάδες που αγοράζουν μοτέρ να μην ξεπερνά τα 10 εκατομμύρια, με ιδεατό όριο τα 5- η λύση θα ήταν η χρήση κοινών εξαρτημάτων. Π.χ. να υπάρχει μια μπαταρία για όλους.
Για να υλοποιηθούν τα παραπάνω ή μέρος αυτών θα πρέπει να συμφωνήσουν και οι ομάδες, οι οποίες πρέπει να υποβάλουν τις απόψεις τους μέχρι το τέλος του ερχόμενου Ιανουαρίου.