Η τέχνη του Σαλβαδόρ Νταλί μαγνήτιζε το βλέμμα μέσα στις γκαλερί, αλλά έπεσε πολύ... βαριά στους Αμερικανούς, όταν αποτυπώθηκε σε χριστουγεννιάτικη κάρτα, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να γίνουν έξαλλοι με το σχέδιο του περίφημου ζωγράφου και να του γυρίσουν την πλάτη.
Ο Τζόις Κλάιντ Χολ, ιδρυτής της εταιρείας καρτών Hallmark, άρχισε στα τέλη της δεκαετίας του '40 να ψάχνει τρόπο για να βγάλει πίνακες και άλλα σχέδια καλλιτεχνών σε κάρτες. Ηθελε να μοιραστεί μερικά αριστουργήματα της τέχνης με τον μέσο Αμερικανό. Το 1959 ο Νταλί συμφώνησε να συνεργαστεί μαζί του, παραδίδοντας στην εταιρεία 10 πιθανά σχέδια. Η Hallmark επέλεξε τα δύο από αυτά, που θεωρήθηκε ότι θα έχουν μεγαλύτερη απήχηση. Το συγκεκριμένο σχέδιο «Η Γέννηση» βγήκε σε παραγωγή και διατέθηκε στα καταστήματα.
Παρότι όμως οι δημιουργίες του Νταλί είχαν μεγάλη απήχηση μέσα σε μία γκαλερί, η κάρτα προκάλεσε αντιδράσεις και τελικά η εταιρεία αναγκάστηκε να την αποσύρει από τα ράφια αφού δεν έκανε πωλήσεις. Ετσι, οι αρκετές εκατοντάδες που απέμειναν έγιναν συλλεκτικές. Οπως αποδείχθηκε, οι καταναλωτές έκριναν ότι ο σουρεαλισμός δεν ήταν κατάλληλος για ένα τόσο ιερό θέμα, όπως η γέννηση του Χριστού.
Παρά τη σχετική αποτυχία, δεν ήταν η μοναδική που ο Νταλί έκανε μία τέτοια δουλειά, καθώς είχε σχεδιάσει μία πλειάδα χριστουγεννιάτικων σχεδίων και για άλλες εταιρείες. Είχε κάνει 19 διαφορετικές χριστουγεννιάτικες κάρτες για την εταιρεία Hoechst Iberica με έδρα τη Βαρκελώνη από το 1958 έως το 1976, όπως επίσης και το χριστουγεννιάτικο εξώφυλλο της Vogue το 1946 που ακόμη κυκλοφορεί ως κάρτα.
1960
1962
1964
1968
1971
1974