Η εμπειρία του window shopping στη Νέα Υόρκη, κυρίως τις μέρες των Χριστουγέννων, μπορεί να συγκριθεί μόνο με αυτή της επίσκεψης σε ένα μεγάλο μουσείο. Κάθε μια βιτρίνα, κυρίως στα πολυκαταστήματα, είναι αποτέλεσμα σχεδιασμού, έχουν σαφές concept, καλλιτεχνικές παρεμβάσεις και βέβαια μόδα, πολύ υπέροχη μόδα που παρόλα αυτά δεν είναι η πρωταγωνίστρια!
Μια βόλτα -έστω και φωτογραφική- στις σημαντικότερες βιτρίνες, σε πείθει. Οπως συμβαίνει εδώ και δεκαετίες τον τόνο δίνουν τα πολυκαστήματα: Το ελιτίστικο προπύργιο της πολυτέλειας Bergdorf Goodman, το πιο σέξι mainstream Saaks, το υπέροχο και πιο χαμηλού προφίλ Barneys. Aλλά και το εμβληματικό κατάστημα της Νέας Υόρκης, το Tiffany's και το Cartier που τέτοιες μέρες μοιάζει με ένα μεγάλο πακέτο τυλιγμένο με κόκκινη κορδέλα...
Για το αποτέλεσμα συνεργάστηκαν πραγματικά οι κορυφαίοι του χώρου και όχι μόνο. Το Βarney's επιστράτευσε φέτος την βραβευμένη με Οσκαρ ενδυματολόγο Catherine Martin και τον σύζυγό της σκηνοθέτη Baz Luhrmann. Το Bergdorf Goodman αφιέρωσε κάθε μια από τις βιτρίνες του σε μια ξεχωριστή τέχνη, ενώ το Tifanny's επέλεξε από ένα εξώφυλλο του New Yorker για κάθε μία ξεχωριστή βιτρίνα.