Τα αγόρια δεν παίζουν με κούκλες; Ας το πει κάποιος αυτό στον Μαρκ Κόουπ και τον Κάρλο Μος. Αυτοί οι δύο όχι απλά παίζουν με Barbie, αλλά έγιναν διάσημοι χάρη σε αυτό και είδαν μία καριέρα να ανοίγεται μπροστά τους κατά τύχη.
Οταν το δίδυμο αποφάσισε να γυρίσει το πρώτο του βίντεο, δεν περίμενε ότι θα το δει κάποιος. Το θέμα τους ήταν τρία κορίτσια που τσακώνονται για το ποια είναι η πιο διάσημη. Και μία έμπνευση της στιγμής τους οδήγησε στο να χρησιμοποιήσουν κούκλες Barbie για τους χαρακτήρες. Τα 3 δολάρια που έδωσαν για να τις αγοράσουν ήταν η καλύτερη επένδυση που θα μπορούσαν να κάνουν ποτέ.
«Το πρώτο που φτιάξαμε ήταν απαίσιο. Αλλά ο Κάρλο το ανέβασε στο YouTube και ευχαριστώ το Θεό που το έκανε. Είχαμε 100.000 κλικ μέσα σε μόλις μία εβδομάδα», είπε μιλώντας στο Business Insider ο Μαρκ Κόουπ. Με τέτοια ανταπόκριση, αποφάσισαν να κάνουν κι άλλα τέτοια βίντεο και ονόμασαν το κανάλι τους «τα πιο διάσημα κορίτσια του σχολείου».
Μετά από περίπου ένα χρόνο, ένας χρήστης του Tumblr βρήκε ένα gif από το σόου και το αναδημοσίευσε. Από τότε, αυτό έγινε άλλες 35.000 φορές και το δίδυμο παρατήρησε ότι ο κόσμος άρχισε να παρακολουθεί μετά μανίας τα βίντεο που έφτιαχναν.
Κατά τους ίδιους, το κανάλι τους είναι μία «βρώμικη» σαπουνόπερα με πολλές ανατροπές στο σενάριο. Οι χαρακτήρες έχουν ξεκαρδιστικές ιστορίες, από την Ντίντρα, που θέλει να γίνει ποπ σταρ, μέχρι την επιχειρηματία Τρίσα.
Πλέον δουλεύουν σε ένα high-tech στούντιο στο Λος Αντζελες, στο YouTube Space, τις εγκαταστάσεις που χρησιμοποιούν δωρεάν όσοι έχουν κανάλι στη σελίδα η οποία έχει πάνω από 10.000 χρήστες. Εκεί έχουν στη διάθεσή τους τον πιο εξελιγμένο εξοπλισμό, ενώ πλέον συνεργάζονται με επαγγελματίες του είδους. Αλλά αυτή η περίεργη αρχική ιδέα που είχαν, να παίξουν με κούκλες Barbie παραμένει το μυστικό της επιτυχίας τους.