Μετά το φαινόμενο Κέιτ, στον χώρο της μόδας έχουμε και το φαινόμενο Τζορτζ, αφού, όπως γίνεται και με τα ρούχα της μητέρας του, έτσι και αυτά που φορά ο μικρός πρίγκιπας ξεπουλούν μέσα σε λίγες ώρες, κάνοντας τους ιδιοκτήτες των εταιρειών παιδικών ρούχων να τρίβουν τα χέρια τους.
Η αρχή έγινε με το γαλάζιο πουλόβερ που φόρεσε στην οικογενειακή φωτογραφία που έβγαλαν με αφορμή τη γιορτή της μητέρας. Μέσα σε τέσσερις ώρες αφότου δόθηκε στη δημοσιότητα η φωτογραφία, πουλήθηκαν πάνω από 1.200 ίδια πουλοβεράκια.
Κάτι αντίστοιχο συνέβη και με την μπλε σαλοπέτα Rachel Riley με το καραβάκι που φόρεσε κατά την τρίτη ημέρα του ταξιδιού της πριγκιπικής οικογένειας στη Νέα Ζηλανδία, το περασμένο καλοκαίρι. Η αξίας 75 λιρών σαλοπέτα της ξεπούλησε στο e-shop της εταιρείας μέσα σε λίγες ώρες, με τις μητέρες που δεν πρόλαβαν να δηλώνουν ότι είναι διατεθειμένες να μπουν ακόμη και σε λίστες αναμονής...
Και η ιστορία επαναλήφθηκε με την μπλε καζάκα που φορούσε καθώς πόζαρε για τη χριστουγεννιάτικη φωτογραφία του, με την οποία έκανε την... επανεμφάνισή του μετά από μήνες κατά τη διάρκεια των οποίων δεν είχε δοθεί καμιά εικόνα του πρίγκιπα στη δημοσιότητα.
Η καζάκα Kath Kidston των 40 ευρώ απλά πλέον... δεν υπάρχει (έχει ξεπουλήσει εδώ και τρεις εβδομάδες, πριν δοθούν στη δημοσιότητα οι φωτογραφίες), ωστόσο λόγω της αυξημένης ζήτησης ετοιμάζεται μια νέα παρτίδα προκειμένου να ανταποκριθούν στη ζήτηση που χτύπησε κόκκινο μετά τα χριστουγεννιάτικα πορτρέτα του πρίγκιπα Τζορτζ.
Κατά τα άλλα, ο γιος του πρίγκιπα Γουίλιαμ και της Κέιτ Μίντλετον φορούσε ένα ολόσωμο λευκό πόλο της εταιρίας Polarn, ενώ τα παπούτσια του (45 ευρώ) ήταν της Start rite.