Νέα πρωτιά για τη Ryanair, αλλά αυτήν τη φορά αρνητική. Η ιρλανδική αεροπορική, σύμφωνα με σχετική έρευνα, είναι η λιγότερο φιλική προς τους πελάτες της εταιρεία.
Η ισπανική οργάνωση καταναλωτών Raclamador.es, που διεξήγαγε την έρευνα για τις λιγότερο φιλικές αεροπορικές εταιρείες, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η Ryanair... ηγείται της σχετικής λίστας. Αυτό που έδωσε στην εταιρεία την αρνητική πρωτιά, σύμφωνα με τους πελάτες της, είναι το γεγονός ότι δεν δέχεται να επιλύσει φιλικά τις διαφορές της με τους πελάτες της.
«Απαιτεί πάντα νομική διένεξη, αλλά δεν θέλει οι αποφάσεις να βγαίνουν εναντίον της και κάνει τα πάντα για να το πετύχει», σημειώνεται στην έκθεση, όπου προστίθεται επίσης ότι το γενικό συμπέρασμα είναι πως η Ryanair ουσιαστικά λέει στους πελάτες της «δεν σας απαντώ».
Επίσης, αρνείται να χορηγήσει στους πελάτες της δωρεάν γεύματα και αναψυκτικά σε περίπτωση καθυστερήσεων που ξεπερνά τις δύο ώρες.
Στη λίστα με τις λιγότερες φιλικές προς τον πελάτη εταιρείες βρίσκεται και η ισπανική Iberia, λόγω της... αυξημένης γραφειοκρατίας: «Μπορεί κανείς να αγοράσει εισιτήριο με ένα κλικ, αλλά όταν έρθει η ώρα να κάνει κανείς την παραμικρή αλλαγή απαιτείται να υπογράψει ένα κάρο έγγραφα. Επιπλέον, όταν οι διαφορές με τους πελάτες της καταλήγουν στα δικαστήρια, η Ιberia συναινεί μια μέρα πριν από την εκδίκαση και αποζημιώνει τον πελάτη, κάτι που ουσιαστικά αποδεικνύει ότι παραδέχεται την ενοχή της».
Η λίστα με τις λιγότερο φιλικές προς τον πελάτη εταιρείες έχει ως εξής:
- Ryanair
- Vueling
- Iberia
- Air Europa
- Pullmantur
- British Airways, Lufthansa, Air France, Finnair, Alitalia (tie)
- Conviasa
- Aeromexico
- LAN
- Cubana