Γιατί να κάνει κανείς ακτινογραφίες αυτοκινήτων; - iefimerida.gr

Γιατί να κάνει κανείς ακτινογραφίες αυτοκινήτων;

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Οι ακτινογραφίες αυτοκινήτων, όπως αυτές που βλέπουμε, είναι μια μορφή τέχνης, που όσο την παρατηρεί κανείς τόσο περισσότερο ενδιαφέρον παρουσιάζει.

Υπεύθυνος για τις λήψεις αυτές ο φωτογράφος Nick Veasy, που είχε τη συγκεκριμένη ιδέα πριν από 10 χρόνια και από τότε έχει περάσει από ακτίνες εξωτικά μοντέλα όπως μια Ferrari 365 GTB/4 Daytona, καθημερινά όπως π.χ. ένα Mini, αλλά και οχήματα εργαλεία, όπως έναν φορτωτή. Ενίοτε και με τον οδηγό, ως σκελετό, πίσω από το τιμόνι.

Φυσικά για να γίνουν οι συγκεκριμένες λήψεις χρειάζεται και το κατάλληλο μηχάνημα, το οποίο βρίσκεται στη Γερμανία, εγκατεστημένο σε αίθουσα επιφάνειας 400 τετραγωνικών και ύψος 14 μέτρων, η οποία λόγω της ακτινοβολίας έχει τοίχους πάχους 1 μέτρου.

Βέβαια ένα τέτοιο μηχάνημα, που έχει και τεράστιο κόστος, δεν χρησιμοποιείται μόνο για τα έργα τέχνης του Nick Vasey. Η κανονική του χρήση είναι ο έλεγχος μηχανημάτων, κατασκευών και κινητήρων για τυχόν αστοχίες υλικού, καθώς και οι αναλύσεις crash test χωρίς να χρειάζεται να λυθούν τα αυτοκίνητα.

Γιατί να κάνει κανείς ακτινογραφίες αυτοκινήτων; | iefimerida.gr 0
Γιατί να κάνει κανείς ακτινογραφίες αυτοκινήτων; | iefimerida.gr 1
Γιατί να κάνει κανείς ακτινογραφίες αυτοκινήτων; | iefimerida.gr 2
Γιατί να κάνει κανείς ακτινογραφίες αυτοκινήτων; | iefimerida.gr 3
Γιατί να κάνει κανείς ακτινογραφίες αυτοκινήτων; | iefimerida.gr 4
Γιατί να κάνει κανείς ακτινογραφίες αυτοκινήτων; | iefimerida.gr 5
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ