Τα έργα του Γιάννη Μόραλη ήταν οι σαρωτικοί πρωταγωνιστές της δημοπρασίας που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο από τον οίκο Βοhnams, επιβεβαιώνοντας μεταξύ άλλων μια τάση σταθεροποίησης της αγοράς τέχνης.
Το Greek Sale σημείωσε συνολικό τζίρο 2.190.000 ευρώ, πουλήθηκε το 60% των έργων σε αξία και το 61% σε όγκο. Χαρακτηριστικό της δημοπρασίας ήταν ότι πουλήθηκαν όλα τα έργα του Γιάννη Μόραλη και σε τιμές σαφώς υψηλότερες από αυτές των τιμών εκτίμησης.
Ετσι, κορυφαίο έργο αναδείχθηκε η «Πανσέληνος Λ / Full Moon L» του Γιάννη Μόραλη (1916-2009), έργο που φανερώνει μια βαθιά αίσθηση στιβαρής συνθετικής δομής, καθαρής φόρμας και αρμονικών αναλογιών. Χρησιμοποιώντας ένα μοντέρνο εικαστικό λεξιλόγιο, ο Μόραλης δημιουργεί ένα έργο το οποίο εκφράζει τη σύγχρονη ματιά και ευαισθησία ενώ ταυτόχρονα αντανακλά τα μεγάλα διδάγματα της αρχαίας ελληνικής τέχνης με £266,500 (€333,125).
Δεύτερο έργο το «Επιθαλάμιο / Epithalamion» του Γιάννη Μόραλη (1916-2009) το οποίο ανήκει στην περίφημη σειρά των Επιθαλαμίων της δεκαετίας του 1960, που έχουν τις ρίζες τους στην κλασική αρχαιότητα και τα γαμήλια τραγούδια που συνόδευαν τους νεόνυμφους στο νυφικό θάλαμο. Ο εικαστικός χώρος ορίζεται από ένα περίτεχνο πλέγμα αφαιρετικών σχημάτων, όπου τα νεανικά σώματα πλησιάζουν το ένα το άλλο και ενώνονται σε μια ενιαία φόρμα £122,500 (€153,125).
Τρίτο έργο η «Ύδρα: Σύνθεση σε μαύρο / Hydra, Composition in black» του Νίκου Χατζηκυριάκου-Γκίκα (1906-1994) του 1939, αποτελεί έναν από τους πιο μαγευτικούς πίνακες της περίφημης περιόδου της Ύδρας (1938-1940), κατά την οποία διαμορφώθηκαν τα κύρια χαρακτηριστικά της τεχνοτροπίας του Γκίκα. Εμπνεόμενο από τις ιστορικές κατακτήσεις του κυβισμού, το έργο αυτό εκφράζει επίσης τον προαιώνιο γεωμετρικό χαρακτήρα της ελληνικής τέχνης με £98,500 (€123,125).
Εξαιρετική επίδοση σημείωσαν επίσης το «Θετικό/Positive» του Γιάννη Μόραλη (1916-2009) με £74,500 (€93,125) και «Πορτραίτο Κυρίας/Portrait of a lady» του Γεώργιου Μπουζιάνη (1886-1959) με £62,500 (€78,125) καθώς επίσης και το «Rue des Abbesses, Mοnmarte» του Δημήτριου Γαλάνη (1880-1966) το οποίο εξαπλασίασε την αρχική τιμή εκκίνησης του.
Η κα Τερψιχόρη Αγγελοπούλου της Art Expertise δήλωσε ότι «Τα αποτελέσματα της δημοπρασίας αντικατοπτρίζουν την προσπάθεια σταθεροποίησης της αγοράς τέχνης, σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από ρευστότητα και διακυμάνσεις. Όπως, για παράδειγμα, η επίδοση της γενιάς του ’30, με τις αποκλίσεις των τιμών του Γκίκα και του Τσαρούχη και παράλληλα η μεγάλη ανταπόκριση για έργο του Μόραλη με υψηλές τιμές και 100% πωληθέντα έργα του».