Έπειτα από 2 χρόνια απουσίας η Maybach επιστρέφει στο προσκήνιο, όχι όμως σαν αυτόνομη μάρκα αλλά σαν υπο-μάρκα υπερ-πολυτελείας της Mercedes, ακριβώς όπως η AMG είναι η σούπερ σπορ.
Βάση της νέας Mercedes Maybach λοιπόν είναι η καινούργια S-Class, σε σχέση με τη μακριά έκδοση της οποίας έχει +20 εκατοστά, τόσο στο μήκος (συνολικά 5,453 μέτρα) όσο και στο μεταξόνιο. Κι αυτό προκειμένου οι πίσω επιβάτες να έχουν στη διάθεσή τους ακόμα περισσότερο χώρο και έτσι να μπορέσουν να εκμεταλλευθούν πλήρως τις δυνατότητες των ανακλινόμενων καθισμάτων που είναι ανάλογα με αυτά των First Class των αεροπορικών εταιρειών.
Από κει και πέρα ο εξοπλισμός είναι υπερ-πλήρης, κάθε εκατοστό είναι καλύμμένο είτε με δέρμα είτε με ξύλο, υπάρχει οθόνη για όσους κάθονται πίσω, ένα ηχοσύστημα Burmeister 3D με 24 ηχεία και συνολικά 1.540 Watt και η τεχνολογία Wideband Speech ή HD Voice, που εξασφαλίζει εξαιρετική ποιότητα ήχου στα τηλεφωνήματα.
Η Maybach θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη μόνο με 8κύλινδρους και 12κύλινδρους κινητήρες. Ο τελευταίος αποδίδει 530 άλογα και κινεί την S600, συνδυάζεται με 7άρι αυτόματο κιβώτιο και χρειάζεται μόλις 5,0 δεύτερα για το 0-100. Η S500 με τον V8 Biturbo των 455 ίππων έχει το νέο αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων, το 0-100 της είναι και εδώ 5,0 δεύτερα, ενώ από τον Ιούνιο θα είναι διαθέσιμη και με τετρακίνηση –οι άλλες δύο εκδοχές θα είναι διαθέσιμες από το Φεβρουάριο.
Ως Maybach θα υπάρχει και η αναμενόμενη Pullman, που θα είναι ακόμα πιο μακριά και θα αποτελεί στην ουσία τη διάδοχο της Maybach 62, ενώ στο μέλλον αναμένεται να δημιουργηθεί μια πιο διευρυμένη γκάμα, με πρώτα υποψήφια να ενταχθούν σε αυτήν το κουπέ της S-Class τη GLS (η GL με τη νέα της επωνυμία).
Η τιμή της νέας S600 Maybach στη Γερμανία, έτσι για να έχουμε μια εικόνα, θα κυμαίνεται γύρω στις 200.000 ευρώ.