Η Ταϊλάνδη είναι από τις μεγαλύτερες αγορές πικ-απ σ' αυτόν κόσμο, ενώ τα περισσότερα φτιάχνονται και επι τόπου, οπότε η επιλογή της Mitsubishi να παρουσιάσει εκεί το διάδοχο του επιτυχημένου L200 –ως Triton για την περίσταση- είναι απόλυτα λογική.
Το νέο L200, που αλλάζει έπειτα από 9 χρόνια, θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από του χρόνου, έχοντας ανανεωμένη εμφάνιση με λιγότερο έντονες καμπύλες και περισσότερες ακμές, ενώ η χαρακτηριστική μάσκα έχει διατηρηθεί.
Κάτω από το αμάξωμα οι διαφοροποιήσεις δεν είναι πολλές, καθώς υπάρχουν και το αμάξωμα τύπου σκάλας και ο άκαμπτος πίσω άξονας και είτε η κατ΄επιλογή τετρακίνηση είτε η πιο εξελιγμένη Super Select, που διαφοροποιεί το L200 από τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας του. Φυσικά οι μηχανικοί των Ιαπώνων προσπάθησαν και βελτίωσαν τόσο το επίπεδο άνεσης όσο και αυτό του θορύβου.
Στους κινητήρες ο γνωστός turbo diesel των 2.500 κυβικών που αποδίδει 136 ή 178 άλογα συνεχίζει κανονικά, ενώ η γκάμα θα εμπλουτιστεί και από ένα νέο τετρακύλινδρο με 2.400 κυβικά και άμεσο ψεκασμό ο οποίος αποδίδει 181 άλογα και εμφανίζεται σαφώς βελτιωμένος και από πλευράς κατανάλωσης.
Το νέο L200, όταν θα είναι διαθέσιμο και στην Ευρώπη, θα διαθέτει μια πλήρη γκάμα αμαξωμάτων, που θα εκτείνεται από το μονοκάμπινο μέχρι και το διπλοκάμπινο, με το τελευταίο να διατηρεί την καρότσα των 1,80 μέτρων, έναντι των στάνταρ στην κατηγορία 1,50 έως 1,60 μέτρων.