Στην επιβολή τέλους σε όσους ταξιδεύουν ακόμη και από τα μικρότερα αεροδρόμια, υπέρ των ατόμων με αναπηρία και μειωμένη κινητικότητα, προχωρά το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Ειδικότερα, σύμφωνα με πολυνομοσχέδιο του υπουργείου το οποίο βρίσκεται στο στάδιο των υπογραφών από τους συναρμόδιους υπουργούς και αναμένεται να κατατεθεί σύντομα στη Βουλή, το ειδικό τέλος θα επιβάλλεται σε κάθε αναχωρούντα επιβάτη από τους ελληνικούς αερολιμένες, στους οποίους φορέας διαχείρισης είναι η ΥΠΑ. Από την υποχρέωση καταβολής του τέλους εξαιρούνται οι αναχωρούντες επιβάτες ηλικίας έως και 2 ετών, καθώς και τα μέλη του πληρώματος των αεροσκαφών.
Πάντως, τα έσοδα από την επιβολή ενός τέτοιου τέλους θα εξαρτηθούν από κοινή απόφαση των υπουργών Οικονομικών και Υποδομών, με την οποία θα καθορίζονται το ύψος και οι δικαιούχοι του τέλους και η διαδικασία είσπραξης και διαχείρισης αυτού.
Με το ίδιο πολυνομοσχέδιο ορίζεται ότι στον έλεγχο του κομίστρου των συγκοινωνιών θα μπορούν να εισέρχονται και ιδιώτες (τρίτοι φορείς), οι οποίοι θα κάνουν συμβάσεις με τις συγκοινωνιακές εταιρείες.
Συστήνεται ακόμη επιτροπή διερεύνησης σιδηροδρομικών ατυχημάτων και συμβάντων, η οποία θα διερευνά κάθε σιδηροδρομικό ατύχημα και σοβαρό συμβάν, το οποίο θα μπορούσε να οδηγήσει σε ατύχημα.
Τέλος, με άλλες διατάξεις του σχεδίου νόμου ρυθμίζονται θέματα όπως η παραχώρηση άδειας λειτουργίας σε υπαίθριους σταθμούς αυτοκινήτων στο κέντρο της Αθήνας, οι οποίοι πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές και αποδεδειγμένα λειτουργούσαν έως το τέλος του 2012, καθώς επίσης και 3ετούς προσωρινής άδειας σε συνεργεία που βρίσκονται σε σημεία που έχουν αναθεωρηθεί οι χρήσεις γης.