Διαψεύδει το υπουργείο Υποδομών ότι μπαίνουν διόδια στην Αμφίπολη, σημειώνοντας ότι με το αναλογικό σύστημα χρέωσης δεν έχει σημασία που τοποθετούνται οι σταθμοί.
Σε ανακοίνωσή του, μετά από σχετικά δημοσιεύματα, το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων διευκρινίζει: «Οι τρεις ανισόπεδοι κόμβοι από Θεσσαλονίκη προς Καβάλα στην επίμαχη περιοχή είναι: Ασπροβάλτα, Κερδύλλια, Στρυμωνικό. Η Αμφίπολη απέχει από τον κόμβο Στρυμωνικού τέσσερα χιλιόμετρα. Ο σταθμός διοδίων θα τοποθετηθεί μεταξύ Ασπροβάλτας και Κερδυλλίων περίπου 20 χιλιόμετρα μακριά από τον κόμβο Στρυμωνικού και περίπου 25 από Αμφίπολη. Από τον αρχικό σχεδιασμό μετατοπίζεται ελάχιστα για λόγους καθαρά συγκοινωνιακούς».
Το ΥΠΟΜΕΔΙ απαντά επίσης στις αιτιάσεις ότι συνιστά υποχώρηση του υπουργείου και κατάργηση της αναλογικότητας, το γεγονός ότι το αναλογικό σύστημα θα ολοκληρωθεί το 2017. «Για να λειτουργήσει η αναλογικότητα χρειάζεται οι οδηγοί να εφοδιασθούν με πομπούς, όπως για παράδειγμα στην Αττική οδό. Χωρίς πομπούς δεν μπορεί να αναγνωρισθεί το όχημα και ο τρόπος συνδρομής του στα διόδια. Πουθενά, κυριολεκτικά πουθενά στον κόσμο δεν δουλεύει διαφορετικά» σημειώνεται στην ανακοίνωση του υπουργείου. Επιπλέον σημειώνεται ότι «οι περισσότεροι νέοι σταθμοί για να κατασκευασθούν χρειάζονται 12-18 μήνες. Στο διάστημα αυτό θα εξοπλισθούν με τα συστήματα αναγνώρισης οχημάτων και θα αποκτήσουν υποδομές για ηλεκτρονικά διόδια. Στο ίδιο διάστημα θα κληθούν οι οδηγοί, χρήστες του αυτοκινητόδρομου να αποκτήσουν πομπούς, ώστε να επωφεληθούν της αναλογικής χρέωσης». Και το υπ. Υποδομών καταλήγει αναφέροντας: «Είναι κατά συνέπεια απολύτως εύλογο και επιστημονικά άρτιο να λέγεται, ότι το 2017 θα έχει ολοκληρωθεί το σύστημα».