Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης Facebook φέρεται να εργάζεται μυστικά πάνω σε ένα νέο πρότζεκτ που θα ονομάζεται «Facebook at Work» και έχει σκοπό η εταιρεία του Ζούκερμπεργκ να αποκτήσει τη μερίδα του λέοντος όσον αφορά τα social media με καθαρά επαγγελματικό αντικείμενο.
Σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times, περισσότεροι από 1 δισεκατομμύριο χρήστες χρησιμοποιούν για τα επαγγελματικά τους προφίλ την Google, τη Microsoft και το LinkedIn, ενώ το Facebook παραμένει ένα μέσο καθαρά προσωπικής ενασχόλησης και διασκέδασης. Ετσι, η εταιρεία της Silicon Valley σχεδιάζει ένα νέο προϊόν που θα επιτρέπει στους χρήστες να συζητούν (chat) με συναδέλφους, να συνδέονται με επαγγελματικές επαφές και να συνεργάζονται πάνω σε έγγραφα που αφορούν τη δουλειά με προγράμματα αντίστοιχα του Google Drive και του Microsoft Office.
Η νέα σελίδα θα μοιάζει πάρα πολύ με το Facebook που όλοι ξέρουμε, θα έχει δηλαδή «newsfeed» και ομάδες, αλλά ταυτόχρονα θα δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να διαχωρίζουν το επαγγελματικό τους προφίλ με τις φωτογραφίες των διακοπών τους, για παράδειγμα, τις πολιτικές τους πεποιθήσεις, τα βίντεο που «μοιράζονται» αποκλειστικά για λόγους διασκέδασης κ.ά.
Το Facebook αρνήθηκε να σχολιάσει το δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας, ωστόσο οι Financial Times αναφέρουν στην ηλεκτρονική τους σελίδα ότι οι υπάλληλοι της εταιρείας του Μαρκ Ζούκερμπεργκ χρησιμοποιούν σε δοκιμαστικό στάδιο -ήδη εδώ και καιρό- τη νέα σελίδα στην καθημερινή τους εργασία. Μάλιστα, κάποιες εταιρείες, εκτός του Facebook, με έδρα το Λονδίνο φέρονται να συμμετέχουν εδώ και λίγες ημέρες στη δοκιμαστική εφαρμογή του νέου μέσου.