Με έκπληξη έβλεπαν οι περαστικοί μεγάλου εμπορικού κέντρου στο Καράκας τη βιτρίνα ενός καταστήματος ρούχων η οποία είχε γεμίσει από κούκλες ντυμένες ως έγκυες μαθήτριες.
Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα Telegraph, το όλο εγχείρημα εντάσσεται στο πλαίσιο ενός πρότζεκτ δύο φιλανθρωπικών οργανώσεων για παιδιά στη Βενεζουέλα, οι οποίες έχουν σκοπό να κρούσουν τον κώδωνα του κινδύνου αναφορικά με τη ραγδαία αύξηση που παρουσιάζουν οι εγκυμοσύνες στην εφηβεία.
Σε όλες τις κούκλες βιτρίνας είχε κατασκευαστεί μία έξτρα κοιλιά, ώστε να φουσκώνει και να φαίνεται σαν κοιλιά εγκύου, ενώ τα ρούχα τους δεν ήταν άλλα από εκείνα της σχολικής ποδιάς, που φορούν όλα τα κορίτσια στη χώρα που είναι κάτω των 15 ετών. Η σοκαριστική αυτή καμπάνια θα «τρέχει» για έναν μήνα, ενώ υπάρχει περίπτωση να επεκταθεί και σε άλλα εμπορικά κέντρα στη χώρα των 30 εκατομμυρίων κατοίκων.
Σύμφωνα με τα ιδρύματα Φουντάνα και Κοστρουγιέντο, οι τακτικές σοκ, όπως αυτή, είναι απαραίτητες για να ελεγχθεί ο αριθμός των κυήσεων στα μικρά κορίτσια της Βενεζουέλας. Αριθμός ο οποίος είναι ο υψηλότερος σε ολόκληρη τη Νότια Αμερική, με το 23% των μωρών που γεννιούνται στη χώρα να είναι από κορίτσια κάτω των 18 ετών.
Οι φιλανθρωπικές οργανώσεις τονίζουν ότι πρέπει να γίνουν γρήγορα και μεγάλα άλματα στη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών και πως οι γονείς πρέπει να πάρουν το θέμα πολύ πιο σοβαρά.