Οι ταινίες της εβδομάδας -Ενα επικών διαστάσεων διαστημικό δημιούργημα του Κρίστοφερ Νόλαν [τρέιλερ & εικόνες] - iefimerida.gr

Οι ταινίες της εβδομάδας -Ενα επικών διαστάσεων διαστημικό δημιούργημα του Κρίστοφερ Νόλαν [τρέιλερ & εικόνες]

Οι ταινίες της εβδομάδας -Τι θα δούμε στους κινηματογράφους [τρέιλερ & εικόνες]
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μετά από δυο πολύ καλές κινηματογραφικά εβδομάδες να και μια που οι καλές ταινίες είναι μόνο τρεις. Η μια είναι το «Interstellar». Ένα επικών διαστάσεων διαστημικό δημιούργημα που θα σας ταξιδέψει σε άλλους κόσμους. Η δεύτερη ταινία είναι το «H Συγκάλυψη» όπου θα έχετε την ευκαιρία να απολαύσετε για τελευταία φορά τον ανεπανάληπτο Τζέιμς Γκαντολφίνι σε ένα ρόλο που του ταιριάζει απόλυτα και το τρίτο «Τα ερείπια είναι πάντα θλιμμένα» ένας τίτλος που δεν αντιστοιχεί στο παραμικρό στη σπουδαία αυτή ταινία εκδίκησης. Εκτός απ αυτά υπάρχει και το θεαματικό 3D animation «Οι Ύπερεξι», το σουηδικό «We are the Best» με τρία νεαρά κορίτσια που προσπαθούν να προσαρμοστούν στη σουηδική κοινωνία και το «The Battery», τυπικό αμερικάνικο δράμα.

Οι ταινίες της εβδομάδας -Ενα επικών διαστάσεων διαστημικό δημιούργημα του Κρίστοφερ Νόλαν [τρέιλερ & εικόνες] | iefimerida.gr 0

INTERSTELLAR

  • Σκηνοθεσία : Κρίστοφερ Νόλαν
  • Παίζουν : Μάθιου Μακόναχι, Αν Χαθαγουέι, Τζέσικα Τσαστέιν, Κέισι Άφλεκ, Γουές Μπέντλεϊ, Τζον Λίθγκοου, Μάικλ Κέιν, Έλεν Μπέρστιν, Μπιλ Έργουιν, Μακένζι Φόι, Τόφερ Γκρέις, Ντέιβιντ Γκιάσι
  • Δείτε το τρέιλερ της ταινίας πατώντας ΕΔΩ

Eίναι πολύ δύσκολο για κάποιον να γράψει απογοητευτικά λόγια για μια τόσο μεγάλη ταινία. Άσε που μετά το σινεμά πρέπει να ψήσεις τη γκόμενα και να της αναλύσεις αυτά που ούτε εσύ δεν κατάλαβες. Μια ταινία που περιέχει σκουληκότρυπες, κβαντικές θεωρίες, μαθηματικές αναλύσεις για τη θεωρία της βαρύτητας και γιγαντιαία οπτικά εφέ. Βέβαια κι εδώ δε λείπουν οι βαριές συναισθηματικές σχέσεις και τα οικογενειακά δράματα, όπως σε κάθε αμερικανική ταινία που θέλει να σέβεται τον εαυτό της.

Εδώ και μια δεκαετία ο σκηνοθέτης Κρίστοφερ Νόλαν είναι μια από τις ισχυρότερες παρουσίες στον κόσμο του αμερικανικού εμπορικού κινηματογράφου. Memento, Prestige, Isomnia, Inception, η τριλογία του Μπάτμαν, είναι ταινίες που άφησαν το στίγμα τους στην παγκόσμια ανθρώπινη φαντασία.
Με το Interstellar δεν πάει πίσω. Στήνει μια επικών διαστάσεων φιλμική εμπειρία που θα ήθελε να μοιάσει, αλλά όμως είναι πολύ μακριά απ' το αριστούργημα του Στ. Κούμπρικ "2001 Οδύσσεια του Διαστήματος". Ο Νόλαν σε αντίθεση με τον Κούμπρικ δεν δείχνει πραγματική αγωνία για το μέλλον του ανθρώπινου είδους. Προτιμά να εξαντλεί τις αδιαμφισβήτητες ικανότητες του με συγκινησιακές ευκολίες. Εδώ μπλέκει το ανθρώπινο δράμα με την επιστημονική εμπειρία σε μια άναρχη κινηματογραφικά διήγηση με φλας μπακ και χρονικά πισωγυρίσματα που χτίζουν μια ατμόσφαιρα φορτισμένου οικογενειακού δράματος και τάχα φιλοσοφικού μυστηρίου.

Η Γη κινδυνεύει. Φυσικές καταστροφές και επιδημίες τείνουν να αφανίσουν το ανθρώπινο είδος. Το INTERSTELLAR εξιστορεί τις περιπέτειες μιας ομάδας εξερευνητών με αρχηγό τον Κούπερ έναν πρώην αστροναύτη και νυν γεωργό, οι οποίοι αναλαμβάνουν την πιο σημαντική και ηρωϊκή αποστολή στην ανθρώπινη ιστορία: να ταξιδέψουν, μέσω μιας πύλης στο χρόνο, πέρα από τους φυσικούς περιορισμούς και τη βαρύτητα, για να ανακαλύψουν αν η ανθρωπότητα μπορεί να έχει μέλλον σε κάποιο άλλο αστέρι.
Αλλά αυτό είναι μόνο η αφορμή για τον Νόλαν και τον αδερφό του, με τον οποίο έγραψαν μαζί το σενάριο. Στην ουσία η ταινία παίζει με φιλοσοφικά διλήμματα που μετατρέπονται σε επιστημονικά ή ανθρώπινα δράματα ανάλογα με την περίσταση. Παραδείγματος χάριν ο αστροναύτης-γεωργός Κούπερ (Μακόναχυ) καλείται να εγκαταλείψει την οικογένεια του με κίνδυνο να μη γυρίσει ποτέ στην αγαπημένη του κόρη, για να σώσει τον πλανήτη Γη. Όταν φτάνει στο εξώτερο σύμπαν και ανακαλύπτει τον παγωμένο πλανήτη με την ομάδα του, πρέπει να διαλέξει αν θα επιστρέψει στη καταρρέουσα Γη να πεθάνει με την οικογένεια του, ή θα μείνει ζωντανός άποικος μια αποικίας που θα προσπαθήσει να ανθίσει.
Στο τέλος τι μένει; Μια διαστημική περιπέτεια με πραγματική διάθεση εντυπωσιασμού, πολύ στιλ, έντονη συναισθηματική φόρτιση, επιστημονικές πιρουέττες καβαντικής θεωρίας και ελάχιστα αληθινό προβληματισμό πάνω στο τέλος της ανθρώπινης παρουσίας στη Γη. Eντάξει όλο αυτό δεν είναι και λίγο εδώ που τα λέμε.

Aκόμα λίγα για το φιλμ

Τα γυρίσματα της ταινίας έγιναν στην Ισλανδία, όπου ο Νόλαν και το συνεργείο του είχαν γυρίσει το BATMAN BEGINS. Η τοποθεσία ήταν ιδανική και "επική" όπως τη χαρακτηρίζει ο Νόλαν, αφού έβγαζε την αίσθηση του μακρινού και του ξένου, όπως είναι ο παγωμένος πλανήτης στον οποίο ταξιδεύουν ο ΜακΚόναχι, η Χάθαγουεϊ και η υπόλοιπη ομάδα των εξερευνητών, με σκοπό να σώσουν την ανθρωπότητα. "Όσο πιο ασυνήθιστο και ακραίο θα ήταν το μέρος όπου θα γυρίζαμε την ταινία, τόσο πιο αληθινό θα ήταν το αποτέλεσμα", σχολιάζει ο Νόλαν. Οι συνθήκες των γυρισμάτων ήταν εξίσου ακραίες. "Στις 15 Σεπτεμβρίου, καθώς γυρίζαμε την ταινία, ξεκίνησε ένας δυνατός αέρας ο οποίος κατέληξε στη μεγαλύτερη ανεμοθύελλα που μπορούσαμε να φανταστούμε, και διήρκησε δύο μέρες", θυμάται ο Νόλαν. "Η μανία του τυφώνα δεν μας πτόησε όμως. Συνεχίσαμε τα γυρίσματα, εκτός κι αν η ομάδα ασφαλείας μας συμβούλευε το αντίθετο".

Οι ταινίες της εβδομάδας -Ενα επικών διαστάσεων διαστημικό δημιούργημα του Κρίστοφερ Νόλαν [τρέιλερ & εικόνες] | iefimerida.gr 1

THE DROP - Η ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ ΗΠΑ / Αστυνομικό Δράμα - 2014

  • Σκηνοθεσία : Μίκαελ Ρόσκαμ
  • Παίζουν : Τομ Χάρντι, Τζέιμς Γκαντολφίνι, Νούμι Ράπας, Ματίας Σενέρτς
  • Δείτε το τρέιλερ της ταινίας πατώντας ΕΔΩ

Μια ταινία για τους συνηθισμένους ανθρώπους. Αυτούς "που δεν πιάνει το μάτι σου". Γι αυτούς που παριστάνουν τους βλάκες και τελικά αποδεικνύεται πως είναι οι πιο έξυπνοι.
Βασισμένη σε ένα διήγημα του φημισμένου Ντενις Λαχέιν η ταινία πέφτει στα χέρια του ταλαντούχου Μίκαελ Ρόσκαμ με θαυμάσια αποτελέσματα.

Ο Τζειμς Γκαντολφίνι σαν το ψάρι στο νερό παίζει αβίαστα και με την άνεση του πληθωρικού του ταλέντου, τον ακακό-κακό μπάρμαν κρύβοντας το βίτσιο του τζόγου που τον κυριαρχεί. Δίπλα του, πίσω απ τη μπάρα, έχει έναν υπέροχο Τομ Χάρντυ που υποδύεται τον Μπομπ Σαγκινόφσκυ τον ήσυχο εξάδελφο του. Ο Χάρντυ παίζει με μαεστρία έναν εξίσου υπέροχο άκακο-κακό μπάρμαν αλλά με τη δική του δωρική λογική.
Οι δυο ηθοποιοί σε εγκλωβίζουν στην ατμόσφαιρα του συνοικιακού μπαρ τους, μέσα στο σκοτεινό και υγρό Μπρούκλιν, σε ταυτίζουν με την ύπαρξή τους , σε αποσπούν από την Αθήνα και σε μεταφέρουν στον αγχωτικό υπόκοσμο της Νεοϋορκέζικης νύχτας. Με τις Τσετσένικες συμμορίες, τους ψυχοπαθείς μικροαπατεώνες, τις μοναχικές γυναίκες και τον ανελέητο νόμο του οργανωμένου εγκλήματος.
Ο Μπομπ είναι απλός άνθρωπος. Σερβίρει ποτά στο μπαρ του ξαδέλφου του Μαρβ (Τζ. Γκαντολφίνι), και κάθε φορά που τα μεγάλα αφεντικά του οργανωμένου εγκλήματος του Μπρούκλιν αποφασίζουν να χρησιμοποιήσουν το μέρος, για να αποθηκεύσουν προσωρινά το χρήμα που απέκτησαν από στοιχήματα και τις άλλες παράνομες δραστηριότητές τους, εκείνος κάνει τα στραβά μάτια.

Κάποια μέρα αποκτά και ένα μικρό σκυλάκι που βρίσκει κακοποιημένο σε ένα κάδο. Αποφασίζει να το περιθάλψει και σ' αυτό τον βοηθάει πολύ η γειτόνισσα του Νάντια. Η κοινή τους αγάπη για το σκυλάκι θα γεννήσει ανάμεσά τους και μια ερωτική έλξη.

Όλα θα αναποδογυρίσουν όταν, μια ληστεία στο μπαρ, θα φέρει τον Μπομπ αντιμέτωπο με τον αληθινό ιδιοκτήτη του μπαρ, έναν αδίστακτο αρχιμαφιόζο της Τσετσενικής μαφίας. Ταυτόχρονα, εμφανίζεται κι ο Έρικ Ντιντς (Ματίας Σενέρτς), ο ψυχοπαθής ιδιοκτήτης του σκύλου και πρώην φίλος της Νάντιας, ο οποίος θα προσπαθήσει με κάθε τρόπο να αποσπάσει απ τον Μπομπ και το σκυλάκι και την Νάντια. Τώρα ο Μπομπ θα αναγκαστεί να έρθει αντιμέτωπος με το πραγματικό και σοκαριστικό πρόσωπο των ανθρώπων που ήταν δίπλα του και νόμιζε ότι γνώριζε καλά. Το μόνο που μπορεί να επιστρατεύσει είναι η απλή σκέψη του κι ένα όπλο δεμένο με μονωτική ταινία!

Πρόκειται για το κινηματογραφικό κύκνειο άσμα του μεγάλου Τζέιμς Γκαντολφίνι, που πέθανε μόλις τελείωσε η ταινία. Εδώ πραγματοποίησε μια ακόμα αξέχαστη εμφάνιση, σε ένα θρίλερ που κόβει την ανάσα και αποζημιώνει τους φανατικούς του είδους.

BLUE RUIN ΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΛΙΜΜΕΝΑ ΗΠΑ / 2014

  • Σκηνοθεσία : Τζέρεμι Σολνιέ
  • Παίζουν : Μέικον Μπλερ, Ντέβιν Ράτρεϊ, Έιμι Χάργκριβς, Κέβιν Κόλακ, Ιβ Πλαμ, Ντέιβιντ Γ. Τόμσον
  • Δείτε το τρέιλερ της ταινίας πατώντας ΕΔΩ

Ένα σκοτεινό φιλμ σιωπηλής βεντέτας που όμως δεν ακολουθεί σχεδόν κανένα απ τα κλισέ εκδίκησης του εμπορικού αμερικανικού κινηματογράφου κι αυτό είναι που την κάνει εντελώς ενδιαφέρουσα και απολαυστική. Απ' την αρχή μαθαίνουμε πως αυτή η άγρια και αιματηρή βεντέτα θα γίνει χωρίς την αστυνομία και χωρίς δημοσιότητα. Μεταξύ των δύο πλευρών. Σιωπηλά, επικίνδυνα, με αγριότητα και πολύ πόνο.
Ο Ντουάιτ Έβανς είναι ένας μυστηριώδης άστεγος που ζει στο περιθώριο μαζεύοντας τροφή απ τα σκουπίδια, ανοίγοντας σπίτια για να κάνει μπάνιο. Το αυτοκίνητο του, μια μπλε Πόντιακ, είναι το σπίτι του, ένα σκουριασμένο σκαρί, γεμάτο τρύπες από σφαίρες. Στον αντίποδα της περιθωριοποιημένης ύπαρξης του Ντουάιτ βρίσκεται η οικογένεια των Κλίλαντ. Οργανωμένοι, δεμένοι μεταξύ τους, πλούσιοι οπλισμένοι και επικίνδυνοι. Κάποια στιγμή ο Ντουάιτ μαθαίνει πως ένας Κλίλαντ, ο άνθρωπος που δολοφόνησε τους γονείς του πριν είκοσι χρόνια αποφυλακίστηκε. Τότε τον ξυπνάει η ιδέα της εκδίκησης. Αποφασίζει να αναμετρηθεί με τον δολοφόνο μόνος του, αν και από όπλα έχει μαύρα μεσάνυχτα. Γι αυτό και θα ξεκινήσει με ότι πιο πρόχειρο διαθέτει. Ένα κουζινομάχαιρο. Σιγά σιγά μπαίνει μέσα στο αιματηρό πνεύμα του φόνου και με τη σειρά του κι αυτός γίνεται στόχος των Κλίλαντ. Η αντεκδίκηση θα τον φέρει σε επαφή με παλιούς φίλους και την αδελφή του που είναι κι αυτή υποψήφια για θάνατο. Σ' αυτό το φιλμ δεν υπάρχουν αλληγορίες και φιλοσοφίες γύρω απ τη ζωή το θάνατο και την εκδίκηση. Ολ' αυτά είναι ψιλά γράμματα για τον σκηνοθέτη που προτιμά να αφήσει το ταλέντο του να ξετυλιχτεί στην εικόνα και στη δράση και να μας παρουσιάσει μια αρκετά μοναχική περιπέτεια φόνου και αντεκδίκησης.

Λίγα ακόμα λόγια για την παραγωγή

Τα γυρίσματα του «Τα ερείπια είναι πάντα θλιμμένα» ήταν μια οικογενειακή υπόθεση, αφού η υποστήριξη φίλων και συγγενών ήταν οι κύριοι πόροι χρηματοδότησης της ταινίας. Για τον σκηνοθέτη και σεναριογράφο Τζέρεμι Σολνιέ αυτή η βοήθεια ήταν καθοριστική για τη μοίρα της ταινίας: κάποια γυρίσματα έγιναν στο πατρικό του στη Βιρτζίνια, δανείστηκε την σαραβαλιασμένη Πόντιακ των γονιών του, που αποτελεί βασικό χαρακτήρα της ταινίας, για γυρίσματα 30 ημερών σε τέσσερις πολιτείες, και απευθύνθηκε στον Μέικον Μπλερ, τον καλύτερο του φίλο για περισσότερα από 25 χρόνια, για να υποδυθεί τον κεντρικό ήρωα, Ντουάιτ Έβανς.

Ο Σολνιέ ήθελε να φτιάξει ένα θρίλερ εκδίκησης που να συνδυάζει δραματικό ρεαλισμό και διαδικαστική λεπτομέρεια. «Αρχικά ήθελε να εστιάσει στα μικρά καθημερινά βήματα που κρατούν ζωντανό τον Ντουάιτ,» λέει ο Μπλερ. «Το ψάρεμα, η συλλογή κονσερβοκουτιών, η αναζήτηση φαγητού – όλα αυτά τα κοινότυπα που δίνουν πληροφορίες στον θεατή και αφαιρούν σταδιακά το μυστήριο από τον χαρακτήρα μέχρι που τα κίνητρα του γίνονται πιο ξεκάθαρα.»

Ο Μπλερ περιγράφει τον κεντρικό ήρωα Ντουάιτ Έβανς σαν ένα άστεγο που είναι τόσο τραυματισμένος από ένα γεγονός που συνέβη στο παρελθόν, ώστε εγκαταλείπει την κοινωνία και ζει μια μοναχική ζωή ψάχνοντας για φαγητό στα σκουπίδια στις ακτές του ανατολικού Ντέλαγουεαρ. Η ταινία ξεκινά σε απόλυτη ησυχία δείχνοντας έναν καταβεβλημένο Ντουάιτ που αγωνίζεται να τα βγάλει πέρα στην καθημερινή του ζωή. Όσο όμως η ταινία προχωράει και αποκαλύπτονται περισσότερες πληροφορίες για το παρελθόν του ήρωα, το «Τα ερείπια είναι πάντα θλιμμένα» αλλάζει πορεία και ανεβάζει την ένταση, και στο τελευταίο μέρος αποκτά χαρακτηριστικά θρίλερ αλλά και οικογενειακού μελοδράματος.

Η ταινία προέκυψε από μια συνεργασία ανάμεσα σε δύο παιδικούς φίλους από την Βιρτζίνια, τον Σολνιέ και τον Μπλερ, που έκαναν μαζί ταινίες από την έκτη δημοτικού με μια δανεική VHS κάμερα. Για το «Τα ερείπια είναι πάντα θλιμμένα» ο Σολνιέ είχε δύο βασικούς στόχους: πρώτον, να προβάλλει την ικανότητα του ως σκηνοθέτης και δεύτερον, να προβάλλει την επιδεξιότητα του Μπλερ ως ηθοποιού. «Επίσης χρειαζόμασταν μια δουλειά,» παραδέχεται. «Σχεδίασα ολόκληρη την ταινία γύρω από τον Μπλερ και βασίστηκα στην συγκρατημένη και συναισθηματική ερμηνεία του, αλλά και στην «άφθαρτη» φύση του – πέρναγε μέσα από τζάμια, πηδούσε από παράθυρα, έπινε αίμα και άντεξε ένα αρκετά εξουθενωτικό γύρισμα.»

Οι ταινίες της εβδομάδας -Ενα επικών διαστάσεων διαστημικό δημιούργημα του Κρίστοφερ Νόλαν [τρέιλερ & εικόνες] | iefimerida.gr 3

BIG HERO 6 ΟΙ ΥΠΕΡΕΞΙ

  • Σκηνοθεσία : Ντον Χαλ, Κρις Γουίλιαμς.
  • Δείτε το τρέιλερ της ταινίας πατώντας ΕΔΩ 

Μια ταινία 3D Animation από τη Disney. Στη γνωστή απαράμιλλη ποιότητα και με τις αξίες της φιλίας , της αγάπης, την ακούραστη μάχη ενάντια στο κακό από μικρούς εφευρετικούς ήρωες, γεμάτη από συναίσθημα και παιδικό χιούμορ. Ο κεντρικός ήρωας είναι ο Χίρο Χαμάντα, ένα 3D παιδί-θαύμα που ασχολείται με την ρομποτική.

H ρομποτική που είναι και το πιο αγαπημένο επιστημονικό πεδίο τελευταία παγκοσμίως, είναι και η πρωτοτυπία στην οποία ποντάρουν οι δημιουργοί σ' αυτή τη ταινία. Όπως επίσης και στα έσοδα του merchandising που θα προκύψουν από τις μαζικές χριστουγεννιάτικες πωλήσεις του υπέροχου ρομπότ με τη χρυσή καρδιά που ακούει το όνομα Baymax.

Ο Χίρο κληρονομεί το ρομπότ αυτό από τον μεγάλο του αδελφό τον Ταντάσι και προσπαθεί να του μάθει κόλπα. Ο Χίρο απ την άλλη μεριά, κάνει παρέα με τη Γκο Γκο Ταμάγκο που της αρέσει η αδρεναλίνη και τα επικίνδυνα σπορ, τον υπερβολικά τακτικό Γουασάμπι, την Ξινομελένια που διαπρέπει στη χημεία και τον πωρωμένο με την τεχνολογία Φρεντ. Όταν ένα καταστροφικό συμβάν τους βάζει στο μάτι του κυκλώνα μιας επικίνδυνης συνομωσίας που εξελίσσεται στους δρόμους του Σαν Φρανσόκιο, ο Χίρο στρέφεται στον κοντινότερο σύντροφό του τον Μπέιμαξ- και μεταμορφώνει την ομάδα σε μια συμμορία εξελιγμένων τεχνολογικά ηρώων, αποφασισμένων να λύσουν το μυστήριο.

Είναι περιττό να αναφέρουμε τις θεαματικές σκηνές δράσης πάνω απ το ... Σαν Φρανσόκιο και τα αεροπορικά βολ πλανέ που κόβουν την ανάσα και θα εντυπωσιάσουν τους κάτω των 10 χρονών θεατές. Όχι, αυτή εδώ η ταινία δεν κλείνει το μάτι σε θεατές μεγαλύτερης ηλικίας παρ όλο που κανείς μπορέι να χαζέψει χωρίς να βαρεθεί αυτή τη χαριτωμένη γεμάτη χιούμορ περιπέτεια.

Οι ταινίες της εβδομάδας -Ενα επικών διαστάσεων διαστημικό δημιούργημα του Κρίστοφερ Νόλαν [τρέιλερ & εικόνες] | iefimerida.gr 4

VI ÄR BÄST! WE ARE THE BEST!

  • Σκηνοθεσία : Λούκας Μούντισον
  • Παίζουν : Μιρα Μπρκάμαρ, Μίρα Γκρόσιν, Λιβ Λεμόϊν
  • Δείτε το τρέιλερ της ταινίας πατώντας ΕΔΩ

Το Punk δε πέθανε!
Αυτό υποστηρίζουν στη Σουηδία του 80, δύο ανήλικες καλές φίλες. Η Μπόμπο, και η Κλάρα είναι δυο μικρές δυναμικές επαναστάτριες στη Στοκχόλμη των 80', οι οποίες παρά τις διαφορές τους κάνουν παρέα, αλληλουποστηρίζονται και βρίσκουν το κοινό τους στοιχείο στη μουσική. Θα ξεκινήσουν έναν αγώνα για να βρουν τους εαυτούς τους έξω από τα σχολικά καθιερωμένα. Ετσι αν και δεν έχουν μουσικά όργανα θα προσπαθήσουν να φτιάξουν μια μπάντα. Θα θελήσουν να πάνε κόντρα στην αντρική μέταλ μπάντα των 17χρονων αγοριών και να ξεχωρίσουν. Κάποια στιγμή θα στρατολογήσουν και τη Χέντβιγκ που ξέρει κιθάρα και θα προσπαθήσουν να λειτουργήσουν τη μουσική μπάντα με επιθετικά και ανατρεπτικά τραγούδια θέλοντας να αποδείξουν ότι η πανκ μουσική που τους εμπνέει δεν έχει πεθάνει και ότι εκείνες είναι «οι καλύτερες». Εκεί τους οδηγεί η ανάγκη τους να ανεξαρτητοποιηθούν από τους μεγάλους και το σχολείο. Οι τρεις φίλες θα περάσουν πολλά και θα βιώσουν σκληρά την ανάγκη τους να διαφοροποιηθούν από το σύνολο. Δεν έχουν να παλέψουν μόνο τον κόσμο των μεγάλων αλλά και την ίδια τους τη γυναικεία φύση που παραμονεύει να τους φέρει τη διχόνοια στον ανταγωνισμό τους με το άλλο φύλο.

Ο σκηνοθέτης Λούκας Μούντισον δεν κάνει μια χαριτωμένη ταινία για την ταραγμένη εφηβεία τριών κοριτσιών, αλλά προχωράει λίγο πιο κάτω σκιαγραφώντας χαρακτήρες της σουηδικής κοινωνίας που βρίσκεται σε κρίση όπως η οικογένεια της Μπόμπο, ή θεοσεβούμενη μητέρα της Χέντβιγκ, το σχολικό και το οικογενειακό περιβάλλον. Η παρουσία των τριών κοριτσιών είναι στέρεη και πειστική. Πείθουν με την αφέλεια και το πάθος τους γι αυτό που κάνουν, υπηρετώντας την ταινία με τον καλύτερο τρόπο.

Σε συνέχεια των "Δείξε μου Αγάπη", "Μαζί" και "Λίλια για Πάντα", το We are the Best! είναι η έβδομη ταινία του Λούκας Μούντισον. Πρόκειται για μια ταινία για την εφηβεία και τη γυναικεία φιλία.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο σκηνοθέτης: «Ένιωσα ότι μέσα σε όλο το σκοτάδι που μας περιβάλλει έπρεπε να κάνω μια εύθυμη ταινία που θα μας ενθάρρυνε πείθοντας μας ότι η ζωή δεν είναι ανέφικτη. Ότι υπάρχουν πάντα τρόποι και ευκαιρίες. Ήθελα να κάνω μια χαρούμενη ταινία όπου ταυτόχρονα θα διασκέδαζα όσο καιρό θα την φτιάχναμε».

Η ταινία We are the Best! προβλήθηκε σε παγκόσμια πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Βενετίας, στη συνέχεια συμμετείχε στο Φεστιβάλ του Τορόντο ενώ κέρδισε το ΒΡΑΒΕΊΟ Καλύτερης Ταινίας στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Τόκυο, το Βραβείο Κοινού στο Φεστιβάλ του Ρέικιαβικ, ενώ ήταν η επίσημη ταινία λήξης του Φεστιβάλ του Ρότερνταμ.

Οι ταινίες της εβδομάδας -Ενα επικών διαστάσεων διαστημικό δημιούργημα του Κρίστοφερ Νόλαν [τρέιλερ & εικόνες] | iefimerida.gr 5

THE BATTERY

  • Σκηνοθεσία : Τζέρεμι Γκάρτνερ
  • Παίζουν : Τζέρεμι Γκάρτνερ, Άνταμ Κρονχάιμ, Νιλς, Μπόλε, Αλάνα Ο' Μπράιεν, Λάρι, Φεσέντεν, Κέλι Μακουέιντ
  • Δείτε το τρέιλερ της ταινίας πατώντας ΕΔΩ 

Δύο πρώην παίχτες του μπέιζμπολ, ο Μπέν (Jeremy Gardner) και ο Μίκη (Adam Cronheim), διασχίζουν άσκοπα έναν ερημικό δρόμο της Νέας Αγγλίας. Ακολουθούν τα μονοπάτια μες στα δάση για να αποφύγουν τα αιμοβόρα ζόμπι που φρουρούν τις πάλαι ποτέ πολύβουες πόλεις. Για να επιζήσουν πρέπει να ξεπεράσουν τις εντελώς διαφορετικές προσωπικότητές τους. Ο Μπεν, από τη μία, έχει ενστερνιστεί τον άγριο νομαδικό τρόπο ζωής, ενώ ο Μίκη, απ΄την άλλη, αδυνατεί να δεχθεί τη σκληρή πραγματικότητα του νέου κόσμου. Αρνείται να συμμετάσχει στα βίαια παιχνίδια του Μπεν και αναπολεί τις ανέσεις που κάποτε ήταν δεδομένες: ένα κρεβάτι, ένα κορίτσι, και ένα ασφαλές μέρος για να μείνει. Όταν οι δύο άντρες ακούν μια ραδιοφωνική μετάδοση από μία ασφαλή, καλά προστατευμένη κοινωνία, ο Μίκη δεν θα σταματήσει μέχρι να την βρει και να εγκατασταθεί εκεί, ακόμα κι αν είναι σαφές ότι δεν είναι ευπρόσδεκτος.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ κινηματογράφος σινεμά ταινίες
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ