Επειτα από τις επιτυχημένες περσινές τουριστικές καμπάνιες στο διαδίκτυο, η Περιφέρεια Κρήτης συνεχίζει να πρωτοπορεί με έξι βίντεο-σποτ σε σκηνοθεσία Θοδωρή Παπαδουλάκη, που είναι βασισμένα σε 12 θεματικούς άξονες από τον στρατηγικό σχεδιασμό της τουριστικής προβολής της Κρήτης.
Τα γυρίσματα των σποτ, παραγωγής ΜcCann Erickson και Indigo view, ολοκληρώθηκαν τον περασμένο Ιούνιο και είναι βασισμένα στη νέα επικοινωνιακή ταυτότητα της Κρήτης «Crete - The Island Inside you» (Κρήτη - Το νησί μέσα σου).
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο