Η Κωτσόβολος, παρουσιάζοντας νέες και πρωτότυπες ιδέες στην επικοινωνία με τους πελάτες της, απέσπασε το βραβείο Silver στο πλαίσιο των «Social Media Awards 2014» για το youtube βίντεο της διαφημιστικής καμπάνιας «Εκπτώσεις να παραμιλάς», που παρουσιάστηκε λίγο πριν την έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων και δημιούργησε η διαφημιστική εταιρεία LOWE Athens.Το βραβείο της κατηγορίας «Other Social Media Platforms - Most Viral Video in YouTube» αφορά στο βίντεο – προπομπό της καμπάνιας «Εκπτώσεις να παραμιλάς», που πέτυχε 320.000 unique views σε χρόνο λιγότερο από δύο εβδομάδες.
Με όπλα την οικειότητα και το χιούμορ και προκαλώντας συναισθήματα που σήμερα έχει ανάγκη ο κόσμος να νιώσει, η καμπάνια λανσαρίστηκε ως μία μίνι τηλεοπτική σειρά, όπου κάθε spot είναι και ένα επεισόδιο που υπενθυμίζει σε όλους τους καταναλωτές ότι ο Κωτσόβολος είναι «πάντα δίπλα τους».
Με αφορμή τη βράβευση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 30 Οκτωβρίου, στο "Κέντρο Αθηνών", η Εύη Μπολομύτη, Digital & Content Marketing Manager, δήλωσε: «Η διάκριση αυτή αλλά και η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού στην καμπάνια, επιβραβεύουν τις συνεχείς προσπάθειές μας να επικοινωνούμε τις μοναδικές λύσεις που προσφέρουμε και αναζητά ο καταναλωτής με ένα άμεσο και πρωτότυπο τρόπο».
Παράλληλα, ο Γιώργος Λευιτικός, Digital Director της LOWE Athens, δήλωσε: «H διάκριση αυτή ήρθε να επισφραγίσει τη μακρόχρονη και εποικοδομητική συνεργασία μας με την Κωτσόβολος. Ευχαριστούμε για την ευκαιρία που μας δόθηκε να επικοινωνήσουμε αποτελεσματικά μέσα από το συναρπαστικό, σύγχρονο και διαρκώς εξελισσόμενο digital περιβάλλον. Είμαστε σίγουροι ότι το βραβείο αυτό θα δώσει σε όλους ώθηση και δύναμη για ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες στο εγγύς μέλλον».