Από το μακρινό Μίτσιγκαν των ΗΠΑ, οι αδερφοί Σταματόπουλοι ακολούθησαν τα ίχνη του παππού τους Γρηγόριου Σταματόπουλου και αποφάσισαν να συνδυάσουν την αγάπη τους για την Ελλάδα και το λάδι της με τα επιχειρηματικά τους σχέδια.
Έτσι, προ ημερών άνοιξαν ένα κατάστημα στο κέντρο της πόλης όπου ουσιαστικά είναι ένα σημείο που μυρίζει Ελλάδα και με τρόπο μυστηριακό οδηγεί τους Αμερικανούς πελάτες να ανακαλύψουν τις κρυφές γεύσεις μιας χώρας μακρινής γι' αυτούς.
Το μαγαζί έχει γίνει ήδη θέμα συζήτησης στην τοπική κοινωνία, ενώ το τοπικό σάιτ Mlive αρκετό χώρο για να κάνει την παρουσίασή του, δίνοντας έμφαση και στη φιλοσοφία από την οποία διαπνέεται η επιχείρηση.
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, το μαγαζί προσφέρει τρεις διαφορετικούς τύπους παρθένου ελληνικού λαδιού που προέρχονται από κορωναίικες ελιές, οι οποίες έρχονται κατευθείαν από τη φάρμα της οικογένειας στην Ελλάδα και συσκευάζονται στο μαγαζί.
Όπως εξηγεί ο Γρηγόριος Σταματόπουλος (ο νεότερος): «Η βασική μας ιδέα ήρθε πριν από λίγα χρόνια, όταν βρεθήκαμε στην Ελλάδα την περίοδο της κρίσης. Οι συμπατριώτες μας διαμαρτύρονταν για το τι θα κάνουν στο μέλλον και τότε είπα μέσα μου πως η Ελλάδα είναι το ωραιότερο μέρος του κόσμου και ότι η μόνη ελπίδα είναι να εκμεταλλευτούμε τα προϊόντα της ελληνικής γης».
Με σύμμαχο το κλίμα της Ελλάδας, ο κ. Σταματόπουλος εξηγεί στους Αμερικανούς ότι το λάδι της χώρας του δεν έχει καμία σχέση με των άλλων χωρών. Ακόμη και η διαδικασία παραγωγής του είναι διαφορετική: «Υπάρχουν μικρές μονάδες. Με το που συλλέγονται οι ελιές γίνεται άμεσα η μετατροπή τους σε λάδι για να μην χάσουν τη φρεσκάδα τους».
Παράλληλα στόχος του μαγαζιού είναι να δώσει μια χείρα βοήθειας από... μακριά στην Ελλάδα. «Γίνονται πολλά λάθος πράγματα με το λάδι στην Ελλάδα», σημειώνει με νόημα, ενώ λέει πως η Ιταλία πουλάει φθηνότερα το δικό της καθώς δίνει μια ποικιλία που έχει πολλές προσμίξεις που κατεβάζουν το κόστος.
Επιμένει, όμως, πως ακόμα και έτσι οι ελληνικές ελιές και το λάδι δεν συγκρίνονται σε κανένα άλλο είδος και αυτό είναι το μήνυμα που στέλνουν στους αδαείς -επί του θέματος- Αμερικανούς καταναλωτές.