Ρεκόρ συμμετοχών για Οσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας: Οι 83 χώρες που κατέθεσαν υποψηφιότητα και το φιλμ από την Ελλάδα [λίστα] - iefimerida.gr

Ρεκόρ συμμετοχών για Οσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας: Οι 83 χώρες που κατέθεσαν υποψηφιότητα και το φιλμ από την Ελλάδα [λίστα]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ρεκόρ συμμετοχών έχει σημειωθεί φέτος για το Οσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας, με συνολικά 83 χώρες να έχουν καταθέσει στην Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου ταινίες προς υποψηφιότητα για την 87η τελετή απονομής των βραβείων, που θα λάβει χώρα στις 22 Φεβρουαρίου 2015 στος Λος Αντζελες.

Το Κόσοβο, η Μάλτα, η Μαυριτανία και ο Παναμά καταθέτουν, σύμφωνα με το γαλλόφωνο καναδικό site lapresse.ca, για πρώτη φορά ταινία. Aνάμεσα στις 83 υποψηφιότητες και μια ελληνική, η ταινία «Μικρά Αγγλία».

Ο δρόμος προς τα Οσκαρ είναι μακρύς ακόμη. Οι πέντε υποψηφιότητες ανά κατηγορία θα ανακοινωθούν στις 15 Ιανουαρίου.

Υπενθυμίζεται πως κατά την περυσινή τελετή το Οσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας απέσπασε η ιταλική «Η Τέλεια Ομορφιά» (La Grande Bellezza) του Πάολο Σορεντίνο, βάζοντας την Ιταλία στην κορυφή των χωρών που έχουν αποσπάσει τα περισσότερα Οσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας.

Οι ταινίες από τις 83 χώρες που θέτουν υποψηφιότητα για να είναι... υποψήφιες για Οσκαρ:

  1.     Afghanistan, A Few Cubic Meters of Love (dir. Jamshid Mahmoudi)
  2.     Argentina, Wild Tales (dir. Damián Szifrón)
  3.     Australia, Charlie's Country (dir. Rolf de Heer)
  4.     Austria, The Dark Valley (dir. Andreas Prochaska)
  5.     Azerbaijan, Nabat (dir. Elchin Musaoglu)
  6.     Bangladesh, Glow of the Firefly (dir. Khalid Mahmud Mithu)
  7.     Belgium, Two Days, One Night (dir. Jean-Pierre and Luc Dardenne)
  8.     Bolivia, Olvidados (dir. Carlos Bolado)
  9.     Bosnia and Herzegovina, With Mom (dir. Faruk Lončarević)
  10.     Brazil, The Way He Looks (dir. Daniel Ribeiro)
  11.     Bulgaria, Bulgarian Rhapsody (dir. Ivan Nitchev)
  12.     Canada, Mommy (dir. Xavier Dolan)
  13.     Chile, To Kill a Man (dir. Alejandro Fernández Almendras)
  14.     China, The Nightingale (dir. Philippe Muyl)
  15.     Colombia, Mateo (dir. Maria Gamboa)
  16.     Costa Rica, Red Princesses (dir. Laura Astorga)
  17.     Croatia, Cowboys (dir. Tomislav Mrsic)
  18.     Cuba, Behavior (dir. Ernesto Daranas)
  19.     Czech Republic, Fair Play (dir. Andrea Sedláčková)
  20.     Denmark, Sorrow and Joy (dir. Nils Malmros)
  21.     Dominican Republic, Cristo Rey (dir. Leticia Tonos)
  22.     Ecuador , Silence in Dreamland (dir. Tito Molina)
  23.     Egypt, The Factory Girl (dir. Mohamed Khan)
  24.     Estonia, Tangerines (dir. Zaza Urushadze)
  25.     Ethiopia, Difret (dir. Zeresenay Berhane Mehari)
  26.     Finland, Concrete Night (dir. Pirjo Honkasalo)
  27.     France, Saint Laurent (dir. Bertrand Bonello)
  28.     Georgia, Corn Island (dir. Giorgi Ovashvili)
  29.     Germany, Beloved Sisters (dir. Dominik Graf)
  30.     Greece, Little England (dir. Pantelis Voulgaris)
  31.     Hong Kong, The Golden Era (dir. Ann Hui)
  32.     Hungary, White God (dir. Kornél Mundruczó)
  33.     Iceland, Life in a Fishbowl (dir. Baldvin Zophoníasson)
  34.     India, Liar's Dice (dir. Geetu Mohandas)
  35.     Indonesia, Soekarno (dir. Hanung Bramantyo)
  36.     Iran, Today (dir. Reza Mirkarimi)
  37.     Iraq, Mardan (dir. Batin Ghobadi)
  38.     Ireland , The Gift (dir. Tommy Collins)
  39.     Israel, Gett: The Trial of Viviane Amsalem (dirs. Ronit Elkabetz and Shlomi Elkabetz)
  40.     Italy, Human Capital (dir. Paolo Virzì)
  41.     Japan, The Light Shines Only There (dir. Mipo Oh)
  42.     Kosovo, Three Windows and a Hanging (dir. Isa Qosja)
  43.     Kyrgyzstan, Kurmanjan Datka: Queen of the Mountains (dir. Sadyk Sher-Niyaz)
  44.     Latvia, Rocks in My Pockets (dir. Signe Baumane)
  45.     Lebanon, Ghadi (dir. Amin Dora)
  46.     Lithuania, The Gambler (dir. Ignas Jonynas)
  47.     Luxembourg, Never Die Young (dir. Pol Cruchten)
  48.     Macedonia, To the Hilt (dir. Stole Popov)
  49.     Malta, Simshar (dir. Rebecca Cremona)
  50.     Mauritania, Timbuktu (dir. Abderrahmane Sissako)
  51.     Mexico, Cantinflas (dir. Sebastian del Amo)
  52.     Moldova, The Unsaved (dir. Igor Cobileanski)
  53.     Montenegro, The Boys from Marx and Engels Street (dir. Nikola Vukcevic)
  54.     Morocco, The Red Moon (dir. Hassan Benjelloun)
  55.     Nepal, Jhola (dir. Yadavkumar Bhattarai)
  56.     Netherlands, Accused (dir. Paula van der Oest)
  57.     New Zealand, The Dead Lands (dir. Toa Fraser)
  58.     Norway, 1001 Grams (dir. Bent Hamer)
  59.     Pakistan, Dukhtar (dir. Afia Nathaniel)
  60.     Palestine, Eyes of a Thief (dir. Najwa Najjar)
  61.     Panama, Invasion (dir. Abner Benaim)
  62.     Peru, The Gospel of the Flesh (dir. Eduardo Mendoza de Echave)
  63.     Philippines, Norte, the End of History (dir. Lav Diaz)
  64.     Poland, Ida (dir. Pawel Pawlikowski)
  65.     Portugal, What Now? Remind Me (dir. Joaquim Pinto)
  66.     Romania, The Japanese Dog (dir. Tudor Cristian Jurgiu)
  67.     Russia, Leviathan (dir. Andrey Zvyagintsev)
  68.     Serbia, See You in Montevideo (dir. Dragan Bjelogrlić)
  69.     Singapore , My Beloved Dearest (dir. Sanif Olek)
  70.     Slovakia, A Step Into the Dark (dir. Miloslav Luther)
  71.     Slovenia, Seduce Me (dir. Marko Santic)
  72.     South Africa, Elelwani (dir. Ntshavheni wa Luruli)
  73.     South Korea, Sea Fog (dir. Shim Sung-bo)
  74.     Spain, Living Is Easy with Eyes Closed (dir. Spanish)
  75.     Sweden, Force Majeure (dir. Ruben Ostlund)
  76.     Switzerland, The Circle (dir. Stefan Haupt)
  77.     Taiwan, Ice Poison (dir. Midi Z)
  78.     Thailand, Teacher's Diary (dir. Nithiwat Tharathorn)
  79.     Turkey, Winter Sleep (dir. Nuri Bilge Ceylan)
  80.     Ukraine, The Guide (dir. Oles Sanin)
  81.     United Kingdom, Little Happiness (dir. Nihat Seven)
  82.     Uruguay, Mr. Kaplan (dir. Álvaro Brechner)
  83.     Venezuela, The Liberator (dir. Alberto Arvelo)
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ