Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Apple ξεπέρασε την Google ως το εμπορικό σήμα με την μεγαλύτερη αξία στον κόσμο. Και τα δύο εμπορικά σήματα ωστόσο αποτιμώνται σε περισσότερα από 100 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Best Global Brands.
Η κατάταξη, που καταρτίζεται από την εταιρία συμβούλων Interbrand, εξετάζει τρία βασικά κριτήρια. Εκτός από την οικονομική απόδοση των επώνυμων προϊόντων, εξετάζει επίσης πώς η μάρκα επηρεάζει την επιλογή του πελάτη και αν αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της τιμής ενός προϊόντος.
Με αποτίμηση 118.900 εκατομμύρια δολάρια, η Apple αύξησε την αξία της κατά 21% από έτος σε έτος, ενώ η αξία της Google που υπολογίζεται στα 107.430.000.000 δολάρια αυξήθηκε κατά 15% σε σχέση με πέρυσι.
Οι υπόλοιπες μάρκες που συμπληρώνουν τη λίστα είναι:
Apple – 118 δισεκατομμύρια δολάρια
Google – 107 δισεκατομμύρια δολάρια
Coca Cola – 81 δισεκατομμύρια δολάρια
ΙΒΜ
Μicrosoft – 61 δισεκατομμύρια δολάρια
General Electric – 45 δισεκατομμύρια δολάρια
Samsung
Toyota – 42 δισεκατομμύρια δολάρια
Mc Donalds – 42 δισεκατομμύρια δολάρια
Mercedes Benz
BMW – 34 δισεκατομμύρια δολάρια
Intel – 34 δισεκατομμύρια δολάρια
Disney
Cisco – 30 δισεκατομμύρια δολάρια
Amazon – 29 δισεκατομμύρια δολάρια
Oracle
Hewlett Packard – 23 δισεκατομμύρια δολάρια
Gilette
Louis Vuitton
Honda