Το χρώμα της εκστρατείας κατά του καρκίνου του μαστού, το ροζ, επέλεξαν οι Παρισιάνοι για να φωταγωγήσουν το σήμα-κατατεθέν της πόλης τους, τον Πύργο του Αϊφελ, καθώς ο Οκτώβριος εδώ και 20 χρόνια θεωρείται ο μήνας-αφιερωμένος στην πρόληψη και την αντιμετώπιση της επάρατου νόσου, εξ ου και τον ονομάζουν «ροζ Οκτώβριο».
Ετσι, την Τετάρτη, 8 Οκτωβρίου, οι επισκέπτες και οι περαστικοί είδαν τον Πύργο του Αϊφελ να μεταμορφώνεται χρωματικά για πρώτη φορά στην ιστορία του. Την πρωτοβουλία του event είχε η εταιρεία καλλυντικών Estée Lauder, η οποία τα τελευταία χρόνια ηγείται της εκστρατείας κατά του καρκίνου του μαστού, με ανάλογες εκδηλώσεις σε πολλές μεγάλες πόλεις του κόσμου, μεταξύ αυτών και στην Αθήνα.
Σύμφωνα με τα γαλλικά μέσα ενημέρωσης, χρειάστηκαν συνολικά 1.000 φώτα χρώματος ροζ για να δώσουν αυτό το μοναδικό θέαμα, με μοναδικό στόχο την ευαισθητοποίηση απέναντι σε ένα τόσο σοβαρό ζήτημα.