Αυτή είναι λοιπόν η Asterion, το πρώτο υβριδικό μοντέλο της μάρκας, με το οποίο εναρμονίζεται με τη νέα τάξη πραγμάτων των hyper cars. Και από πλευράς απόδοσης μιας και η συνδυαστική ισχύς φτάνει εδώ τα 910 άλογα.
Η βάση του συστήματος πρόωσης είναι ο γνωστός V10 των 5.200 κυβικών της Huracan, που αποδίδει 610 άλογα. Για την περίσταση υποστηρίζεται από 3 ηλεκτροκινητήρες, 2 εκ των οποίων βρίσκονται στον εμπρός άξονα, με συνολική απόδοση 300 ίππων, οπότε αθροιστικά προκύπτουν τα 910 άλογα που προαναφέραμε.
Τα οποία, χάρη και στην τετρακίνηση, εκσφενδονίζουν την Asterion από στάση μέχρι τα 100 σε μόλις 3 δεύτερα, ενώ η τελική φτάνει τα 320 χλμ./ ώρα. Το πιο σημαντικό είναι πως οι κορυφαίες αυτές επιδόσεις συνδυάζονται με μια μέση κατανάλωση της τάξης των 4,12 λίτρων –όσα δηλαδή καίει η Aventador στο ρελαντί. Οι εκπομπές CO2 που αντιστοιχούν είναι 98 γραμμάρια το χιλιόμετρο και αν αναρωτιέστε πως προκύπτουν όλα αυτά σημειώστε πως η νέα Lambo μπορεί να κινηθεί για 50 χιλιόμετρα καθαρά ηλεκτρικά και με ταχύτητα έως 125 χλμ./ ώρα.
Η βάση της υβριδικής Lamborghini είναι ένα μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα, ενώ αισθητικά θυμίζει ένα χαμηλωμένο Urus, όπου Urus, αν θυμάστε, το πρωτότυπο SUV της μάρκας. Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της το διάφανο κάλυμμα του μηχανοστασίου μαζί με τα ενιαία πίσω φώτα, ενώ στο εσωτερικό οι σχεδιαστές έχουν παίξει με τις επιφάνειες αλλά και με τα διάφορα υλικά –αλουμίνιο, ανθρακόνημα και τιτάνιο- που έχουν χρησιμοποιήσει.
Από το τιμόνι, που θυμίζει το αντίστοιχο της all time classic Miura ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα που επιθυμεί -Zero (ηλεκτρικό), Ibrido (υβριδικό) ή T (θερμικό, με ενέργεια από τον V10)- ενώ υπάρχει και ένα tablet στο οποίο προβάλλονται πληροφορίες από το σύστημα infotainment, το GPS κ.λπ.