Σπριντ για να καλυφθούν πριν από τα Χριστούγεννα 5.000 κενά στα σχολεία - iefimerida.gr

Σπριντ για να καλυφθούν πριν από τα Χριστούγεννα 5.000 κενά στα σχολεία

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σε αγώνα δρόμου έχει επιδοθεί το υπουργείο Παιδείας, προκειμένου να προλάβει να καλύψει μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου τις ανάγκες των σχολείων όλης της χώρας σε εκπαιδευτικό προσωπικό.

Οι κενές θέσεις σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση υπολογίζονται σε τουλάχιστον 5.000, με τα μεγαλύτερα προβλήματα να εντοπίζονται, σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Τα Νέα» στα Ολοήμερα Σχολεία. Μάλιστα, στην πλειοψηφία τους τα τελευταία αντιμετωπίζονται περισσότερο ως «παιδοφυλακτήρια», επειδή καλύπτονται στην πλειονότητά τους μόνο από δασκάλους και όχι από καθηγητές ειδικοτήτων. Ελλείψεις παρατηρούνται επίσης και στα ειδικά σχολεία, τα νηπιαγωγεία και σε ορισμένα γυμνάσια και λύκεια.

Όπως παραδέχθηκε την Τετάρτη σε συνέντευξή του στο Βήμα FM, ο υφυπουργός Παιδείας Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος, η φετινή χρονιά ξεκίνησε με 16.509 καταγεγραμμένα κενά από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις. «Αυτά προέκυψαν έπειτα από μείωση των αρχικών 22.500 κενών που υπολογίζαμε κατ' εκτίμηση μέσα από συντονισμένες ενέργειες με παράλληλες αναθέσεις και έτσι μειώσαμε τις ανάγκες μας σε 16.500. Ύστερα από περίπου 20 ημέρες έναρξης της χρονιάς, με διαδοχικές και ανά κύματα προσλήψεις αναπληρωτών, έχουμε πάρει περίπου 11.500 εκπαιδευτικούς, άρα έχουμε κάποια υπόλοιπα τα οποία κάθε εβδομάδα βλέποντας τα κενά που παρακολουθούμε καθημερινά, προσπαθούμε να συντομεύσουμε και να κλείσουμε το διάστημα έως τις 15 Οκτωβρίου, ώστε να μην υπάρχουν προβλήματα», πρόσθεσε.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ