Αυτή είναι λοιπόν η καινούργια top Mercedes C-Class, η οποία εξακολουθεί να λέγεται C63 AMG παρόλο που κάτω από το καπό της βρίσκεται ο νέος V8 των 4.000 κυβικών, που θα χρησιμοποιείται και στην AMG GT.
O high tech κινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, την «απλή» με 476 άλογα και την S, με 510, η οποία επιπλέον έχει πρόγραμμα Race για χρήση σε πίστα, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό και ζάντες 19 ιντσών, αντί για 18.
Ταχύτατες είναι και πάντως και οι δύο, μιας και το 0-100 είναι υπόθεση μόλις 4,0 δευτερολέπτων, ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250. Οι εκδόσεις στέισον, γιατί θα υπάρχουν και αυτές, θα είναι μόλις 0,1 δεύτερα πιο αργές.
Αισθητικά η C61 AMG ξεχωρίζει από τα πιο τονισμένα μεν αλλά πάντα διακριτικά αεροδυναμικά της βοηθήματα, ενώ ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι το εμπρός τμήμα της έπρεπε να επιμηκυνθεί κατά 54 χιλιοστά για να μπορέσει να χωρέσει ο V8. O οποίος σε σχέση με τον προκάτοχό του των 6.300 κυβικών είναι, πάντα σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, 32% πιο οικονομικός.