Με έγγραφό του που διαβιβάστηκε στη Βουλή προς απάντηση ερώτησης για το κόστος κατασκευής δρόμου ενός χιλιομέτρου στην Ελλάδα, ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ξεκαθαρίζει ότι «δεν ευσταθεί σε καμία περίπτωση ο ισχυρισμός ότι στην Ελλάδα το κόστος κατασκευής των οδικών υποδομών είναι υπέρογκο σε σχέση με αυτό των ευρωπαϊκών χωρών».
Ο κ. Χρυσοχοΐδης παραθέτει στοιχεία τεχνικής έκθεσης του υπουργείου Οικονομικών της Βρετανίας του 2010, η οποία αφορούσε και τη σύγκριση του μέσου κόστους κατασκευής ενός χιλιομέτρου οδικής υποδομής σε κράτη και περιοχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Από το διάγραμμα της συγκεκριμένης μελέτης για το μέσο κόστος ανά χιλιόμετρο, προκύπτει ότι η Ελλάδα και η Ισπανία εμφανίζουν το χαμηλότερο μέσο κόστος.
Ο υπουργός Υποδομών αναφέρεται στο έγγραφο, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, σε έρευνα που είχε διεξάγει το υπουργείο στο παρελθόν (συγκεντρώθηκαν στοιχεία κόστους υλοποίησης δρόμων σε διάφορες χώρες της Ευρώπης), από την οποία προκύπτει ότι η κατασκευή αυτοκινητοδρόμων σε Αγγλία, Γερμανία Γαλλία, Ιρλανδία και Ουγγαρία, κατά μέσο όρο (σε τιμές 2006) κοστίζει 13,4 εκατ. ευρώ/χλμ (κυμαίνεται από 5,9 εκατ. ευρώ έως 30 εκατ. ευρώ ανά χιλιόμετρο).
Το έγγραφο διαβιβάστηκε μετά από ερώτηση που είχε καταθέσει ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ηλίας Παναγιώταρος.
Χρυσοχοΐδης: Χαμηλό το κόστος των οδικών υποδομών
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο