Τον πιλότο της μοιραίας πτήσης MH370 θεωρεί ως αποκλειστικό υπεύθυνο για την τραγωδία με το εξαφανισμένο Boeing της Malaysia Airlines ένας εμπειρογνώμονας, που παρουσιάζει ένα νέο σενάριο για το τι συνέβη με το αεροσκάφος που ακόμη δεν έχει βρεθεί.
Σύμφωνα με αυτή την εκδοχή, ο πιλότος έκανε αποστολή αυτοκτονίας, κλείνοντας την παροχή του οξυγόνου τόσο στον εαυτό του όσο και στους επιβάτες. Μάλιστα, ο εμπειρογνώμονας επιμένει ότι έχουν καταγραφεί άλλες πέντε τέτοιες περιπτώσεις αυτοκτονίας.
Ο Εβαν Γουίλσον, επικεφαλής της Kiwi Airlines, πιστεύει ότι ο Ζαχάρι Αχμάντ Σαχ σχεδίασε την τραγωδία. Σύμφωνα με τη θεωρία του, ο πιλότος κλείδωσε έξω από το κόκπιτ τον συγκυβερνήτη, προκάλεσε αποσυμπίεση της καμπίνας και έκλεισε όλα τα κανάλια επικοινωνίας πριν αλλάξει την πορεία του αεροσκάφους.
Εχοντας εξετάσει όλες τις πιθανότητες, ο Γουίλσον επιμένει ότι ο 53χρονος Σαχ είναι υπεύθυνος για το θάνατο των 227 επιβατών και των 12 μελών του πληρώματος που επέβαιναν στη μοιραία πτήση η οποία εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου.
«Υπάρχει μία θεμελιώδης επιθυμία να αγνοηθεί το θέμα της ψυχικής υγείας στη βιομηχανία της αεροπορίας. Η έρευνά μας δείχνει ότι έχουν υπάρξει ήδη πέντε περιστατικά δολοφονίας/ αυτοκτονίας σε εμπορικές πτήσεις τις τελευταίες τρεις δεκαετίες, με απολογισμό 422 θανάτους», ανέφερε ο Γουίλσον μιλώντας στην Daily Mail, καθώς πιστεύει ότι ο πιλότος είχε ψυχολογικά προβλήματα.
Αν και οι μάσκες οξυγόνου θα έπεφταν αυτόματα πάνω από τους επιβάτες, τα αποθέματα θα αρκούσαν μόνο για 20 λεπτά. Οσοι δεν μπορούσαν να βάλουν τη μάσκα, όπως για παράδειγμα όσοι κοιμούνταν εκείνη τη στιγμή, θα λιποθυμούσαν μέσα σε λίγα λεπτά. Τα αποθέματα οξυγόνου για το πλήρωμα επαρκούν μόνο λίγο περισσότερο, αλλά όλοι θα έπεφταν σε κώμα και θα πέθαιναν μετά από λίγο, μετατρέποντας το Boeing σε αεροσκάφος- φάντασμα, σύμφωνα με αυτή την εκδοχή.
Μετά από αυτό, ο Αχμάντ Σαχ, θα είχε φροντίσει να κρατήσει λίγο περισσότερο- πιθανότατα εισπνέοντας οξυγόνο από τη δική του συσκευή- φροντίζοντας ότι το αεροσκάφος θα εξαφανιστεί από τα ραντάρ προκειμένου να εκτελέσει το πλάνο του, καταλήγει ο Γουίλσον. Ο εμπειρογνώμονας σημειώνει ότι ο πιλότος άλλαξε οχτώ φορές πορεία, πριν ενεργοποιήσει τον αυτόματο πιλότο και στο τέλος πραγματοποίησε ελεγχόμενη βουτιά στη θάλασσα στη θάλασσα, κάτι που θα εξηγούσε γιατί δεν βρέθηκαν συντρίμμια, καθώς το Boeing θα βυθιζόταν ολόκληρο σε αυτή την περίπτωση.
Ολη αυτή η θεωρία είναι αποτέλεσμα της πρώτης ανεξάρτητης έρευνας για την τραγωδία, αν και ο Γουίλσον δεν έχει καταφέρει να αποδείξει τα συμπεράσματά του. Μία πρόσφατη αναφορά από το Γραφείο Ασφαλών Μετακινήσεων της Αυστραλίας ανέφερε επίσης ως πιθανή αιτία θανάτου των επιβαινόντων την υποξία, ενώ και για τις αρχές της Μαλαισίας ο πιλότος είναι ο βασικός ύποπτος.
Νέο σενάριο για το εξαφανισμένο Boeing-Αποστολή αυτοκτονίας του πιλότου, έκλεισε το οξυγόνο & έριξε το αεροπλάνο στη θάλασσα
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο