Σπανίζει ηθοποιός ή σκηνοθέτης του θεάτρου να μιλά τόσο ευθαρσώς για τη στάση που κράτησαν τα μέσα ενημέρωσης απέναντι σε έργο του. Ακόμα πιο σπάνιο είναι να ακούμε την κορυφαία ηθοποιό Λυδία Κονιόρδου να ξεσπά, να εκφράζει συναισθήματα έντονα. Κι όμως, η ηθοποιός και σκηνοθέτης του Ιππόλυτου που ανέβηκε από το Εθνικό Θέατρο στην Επίδαυρο και περιόδευσε σε πολλά σημεία της Ελλάδας δίνει μια συνέντευξη ποταμό στην Εφημερίδα των Συντακτών και μιλά για τη στάση των μέσων ενημέρωσης.
Η Λυδία Κονιόρδου λέει μεταξύ άλλων στην Έφη Μαρίνου στην Εφημερίδα των Συντακτών που κυκλοφορεί σήμερα για την πρεμιέρα του Ιππόλυτου στην Επίδαυρο:
«Ηταν μια σοκαριστική έκπληξη η πρεμιέρα της Επιδαύρου. Συνέβη κάτι αντιφατικό. Ενώ εμείς νιώσαμε μια μεγάλη αποδοχή της παράστασης από τον κόσμο, τα δημοσιεύματα της Δευτέρας μιλούσαν για κάτι εντελώς διαφορετικό. Το κοινό επί δύο ώρες παρακολουθούσε καρφωμένο στις θέσεις του και στο τέλος το χειροκρότημα ήταν θερμό για όλους, τους δύο Χορούς, ειδικά για τη Λήδα Πρωτοψάλτη. Στον δρόμο προς τα καμαρίνια και στον Λεωνίδα έβλεπα πρόσωπα χαμογελαστά, όχι σφιγμένα. Στα 35 χρόνια που πηγαίνω στην Επίδαυρο μπορώ να διακρίνω τη συγκατάβαση από την ειλικρίνεια. Κι ενώ είχαμε τη σιγουριά της επικοινωνίας με τον κόσμο, ξαφνικά ήρθε η ομοβροντία κατακρήμνισης αλλά και εξευτελισμού της παράστασης από τα ΜΜΕ».
Οταν την δημοσιογράφος την ρωτά ανοιχτά αν αμφισβητεί το δικαίωμα στην κριτική, η Λυδία Κονιόρδου απαντά: «Καθόλου, πώς θα μπορούσα; Ο κριτικός δικαιούται να γράφει ό,τι θέλει και κρίνεται γι’ αυτά. Αμφισβητώ τις δημοσιογραφικές ανταποκρίσεις από την πρεμιέρα, διαμετρικά αντίθετες από το γεγονός, καθώς και επιμέρους ανακριβή πράγματα που γράφτηκαν. Από την παρατήρηση περί αγύμναστου Χορού –είναι αστείο- μέχρι τα της μετάφρασης. Σε κάποιο σημείο αναρωτήθηκαν για τα «ενετικά καράβια». Μα αυτό που ειπώθηκε είναι «ενετικά μουλάρια». Κι επειδή τη φράση τη λέω εγώ, τουλάχιστον η άρθρωσή μου είναι καλή, είμαι σε θέση να το γνωρίζω. Ο καθένας μηδένιζε την παράσταση επικαλούμενος διαφορετικούς λόγους: τη μετάφραση, τη μουσική, το σκηνικό. Τα δημοσιεύματα ήταν γραμμένα λες και στόχος τους ήταν: «γιατί δεν πρέπει να δείτε τον «Ιππόλυτο»».
Και προσθέτει, αναφερόμενη στην ανταπόκριση του κοινού: « Η παράσταση λειτούργησε στόμα με στόμα. Στην Καβάλα κόπηκαν περισσότερα εισιτήρια από όσα έπρεπε, το ίδιο και στο Δίον. Πώς γίνεται σε όλη την περιοδεία το κοινό να ανταποκρίνεται θερμότατα, να έρχονται άνθρωποι να με ρωτούν γιατί γράφτηκαν όλα αυτά στην πρεμιέρα της Επιδαύρου; Μήπως επειδή κάποιοι με έχουν καταχωρήσει σε μια συγκεκριμένη κατηγορία;»