Το περίφημο ανθρωπάκι της Michelin γεννήθηκε το 1898, όταν ο André Michelin εμπνεύστηκε από μία διαφημιστική αφίσα εστιατορίου και αποφάσισε να βάλει το ανθρωπάκι της εταιρείας που ήταν τυλιγμένο με ελαστικά να πίνει ένα ένα ποτήρι γεμάτο με καρφιά και σπασμένα γυαλιά. Ο τίτλος ήταν «Στην υγειά μας, το ελαστικό Michelin πίνει όλα τα εμπόδια!».
Michelin αφίσα O'Galop, το 1898
Το 1905, όμως η εταιρεία αποφάσισε να αλλάξει ξανά το λογότυπο της και ο Michelin Man από μούμια που έμοιαζε αρχικά έγινε ένας ιππότης με κράνος και ασπίδα έτοιμος να κατακτήσει το οδόστρωμα.
Το 1907 η εταιρεία άνοιξε εργοστάσιο στο Νιού Τζέρσεϊ των ΗΠΑ και ο Michelin Man ανέλαβε ξανά τη διαφήμιση. Απεικονιζόταν ως ένα γιγαντιαίο φουσκωτό όν που συμβούλευε τους ταξιδιώτες και τους εξηγούσε τα πλεονεκτήματα των προϊόντων του.
Στη συνέχεια ο «ήρωας» της Michelin έγινε παγκόσμιος και σε κάθε χώρα αναλάμβανε ένα διαφορετικό διαφημιστικό ρόλο. Στην Ιταλια η Agenzia dei Italia PNEUMATICI Michelin δημιούργησε τον μετέτρεψε σε διπλωμάτη που λατρεύεται από τις γυναίκες.
Στη Βόρεια Αφρική το 1922, ο Michelin Man ήταν ντυμένος Βεδουίνος.
Από τη δεκαετία του 1930 στη Γερμανία, όπως και στις σκανδιναβικές χώρες, ο Michelin Man φοράει καπέλο, μπότες και ένα κασκόλ. Ενώ στην Ιαπωνία, μοιάζει με παλαιστή του σούμο. Στη συνέχεια η εταιρεία άρχισε να κάνει τις εικόνες του Michelin Man πιο τυποποιημένες, ωστόσο υπήρχαν διάφορες παραλλαγές ανά χώρα.
Το 1998 η εταιρεία έδωσε μάι διαφορετική και διεθνή οπτική στον Michelin Man, γνωστό με το όνομα Bibendum.