Δίπλα στο κτίριο του ΗΣΑΠ και μόλις 30 μέτρα από τη θάλασσα θα κατασκευαστεί ο νέος σταθμός του μετρό στον Πειραιά ο οποίος θα εξυπηρετεί πάνω από ένα εκατομμύριο επιβάτες τον χρόνο.
Η κατασκευή του, η οποία θα πραγματοποιηθεί κάτω από την στάθμη της θάλασσας αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στους επόμενους μήνες και παρουσιάζει εξαιρετικές δυσκολίες.
Σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών, Μιχάλη Χρυσοχοϊδη το έργο θα κατασκευαστεί με διαφραγματικούς τοίχους που θα φτάσουν σε βάθος 40 μέτρων, 15 μέτρα πιο κάτω από τη σήραγγα. Οι τοίχοι αυτοί θα λειτουργήσουν ως φράγμα, απορροφώντας την πίεση που ασκεί το νερό από τα πλάγια, ενώ ιδιαίτερη προσοχή θα δοθεί στο κτίριο του ΗΣΑΠ, προκειμένου να μην προκληθεί καθίζηση λόγω της άντλησης των υδάτων.
Η επέκταση του μετρό προς Πειραιά, ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2012 και υπολογίζεται να ολοκληρωθεί το 2017. Ο μετροπόντικας σκάβει με ρυθμό 15 μέτρα/ημέρα και έχει διανοίξει ήδη περί τα 1.100 μέτρα και αναμένεται να φθάσει στον σταθμό του Κορυδαλλού (τον δεύτερο της επέκτασης) στις αρχές Δεκεμβρίου. Ο προϋπολογισμός του έργου φτάνει τα 600 εκατ. ευρώ.