Tην Κυριακή ήταν οι Times που ανακήρυξαν άλμπουμ της εβδομάδας το «Πλάσματα του Προμηθεά» του Μπετόβεν που ηχογράφησε η Καμεράτα (γνωστή στο εξωτερικό ως Αrmonia Atenea) υπό τον Γιώργο Πέτρου. Τώρα είναι η σειρά της Telegraph. Ενας μετά τον άλλο οι κορυφαίοι κριτικοί αποθεώνουν την ελληνική ορχήστρα που βρίσκεται στο όριο της επιβίωσης όσο η πολιτεία σφυρίζει αδιάφορα. Και την βάζουν στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας σκηνής ακόμα και για την ερμηνεία έργων όπως αυτό του Μπετόβεν.
Με μια μεγάλη φωτογραφία του Γιώργου Πέτρου που δεν είναι μόνο ο καλλιτεχνικός διευθυντής και μαέστρος της Καμεράτα αλλά διευθύνει στις μεγαλύτερες σκηνές του κόσμου, ο Geoffrey Norris αναφέρεται στην ηχογράφηση του CD για την DECCA που κυριαρχεί αυτή τη στιγμή παντού – και όχι μόνο στα έντυπα ειδικού ενδιαφέροντος.
Το άρθρο αναφέρεται στη μεγάλη φήμη που έχει αποκτήσει ήδη διεθνώς ο Γιώργος Πέτρου ως διευθυντής ορχήστρας με ειδίκευση στην μπαρόκ μουσική. Για τον κριτικό η ηχογράφηση της μουσικής που έγραψε ο Μπετόβεν για το μπαλέτο του 1801 «Τα πλάσματα του Προμηθέα», αποτελεί μαι σημαντική κίνηση προς τα μπροστά.
«Ο Πέτρου, διευθύντας την Armonia Atenea με όργανα εποχής, έχει το απόλυτο μέτρο των δραματικών ποιοτήτων της μουσικής, που μπορεί να γίνει νευρώδης (Νο 2) ή απαλά βουκολική (Νο 10). H ευγενική μορφή, η σταθερή επίθεση και τα ζωηρά ηχοχρώματα υπογραμμίζουν τη δύναμη και την ευκαμψία της έμπνευσης του Μπετόβεν.
(το δημοσιεύμα των Sunday Times)