Μας έχει συνηθίσει στις προκλήσεις η φίρμα American Apparel αλλά αυτή τη φορά ξεπέρασε κάθε όριο με την καμπάνια της που είχε τίτλο «Back to school» (Επιστροφή στο σχολείο) και έδειχνε ένα μοντέλο να φοράει μια πολύ κοντή φούστα, να είναι ακουμπισμένη προκλητικά και να δείχνει υπαινικτικά τα εσώρουχά της.
Η φίρμα ανέβασε αυτή τη φωτογραφία στον λογαριασμό της στο Instagram αλλά μετά την πολεμική που προκάλεσε αναγκάστηκε να την αποσύρει. Στη Μεγάλη Βρετανία πολλές οργανώσεις παιδιών διαμαρτυρήθηκαν και ζήτησαν την απόσυρση της καμπάνιας.«Το βρίσκουμε χυδαίο. Χρησιμοποιούν παιδική πορνογραφία για να πουλήσουν. Η σεξουαλικοποίηση των παιδιών δεν μπορεί να δικαιολογηθεί για κανένα λόγο» δήλωσε στην Daily Mail ο Peter Bradley, υπεύθυνος της οργάνωσης για την προστασία των παιδιών Kidscape. Πρόσθεσε ότι στόχος της καμπάνιας είναι τα παιδιά από 16 ετών και κάτω. «Οι διευθυντές της American Apparel θα αφήσουν τα παιδιά τους να φορέσουν αυτές τις φούστες;» διερωτήθηκε.
Η συντηρητική βουλευτής Caroline Nokes,δήλωσε επίσης ότι βρίσκει αυτή τη διαφήμιση «εντελώς ακατάλληλη». «Ας μας αφήσει ήσυχους η American Apparel με τις φαντασιώσεις της στα κορίτσια σχολείου» έγραψε η εφημερίδα Guardian.
«Αυτές οι φούστες “Back to the school” τροφοδοτούν τις φαντασιώσεις της Λολίτας και τους ξέφρενου σεξ» γράφει μια βρετανίδα μπλόγκερ.
Ας σημειωθεί ότι η φίρμα πουλάει μια σειρά από κοντά τοπάκια που ονομάζονται Λολίτα, αναφερόμενη στο διάσημο μυθιστόρημα του Βλαντιμίρ Ναμπόκοφ, το οποίο περιγράφει το πάθος ενός ώριμου άνδρα για ένα κορίτσι 12 ετών.
Το 2013 η φίρμα American Apparel είχε σοκάρει την παγκόσμια κοινή γνώμη όταν δημιούργησε ένα μπλουζάκι στο οποίο είχε τυπωθεί ένα αιδοίο από το οποίο έτρεχε αίμα περιόδου. Η εταιρεία απομάκρυνε πρόσφατα τον ιδρυτή της Dov Charney ο οποίος κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση.