Τις τελευταίες ημέρες ένα κύμα... δροσιάς έχει κατακλύσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι δημοσιεύουν βίντεο στα οποία αδειάζουν έναν κουβά με παγωμένο νερό στο κεφάλι τους. Τι κρύβεται πίσω από αυτή τη νέα τρέλα;
Η «επιδημία» με την ψυχρολουσία που έχει εξαπλωθεί στα social media έχει καλό σκοπό. Λέγεται «Ice Bucket Challenge», (η πρόκληση του παγωμένου κουβά) και πρόκειται για μία καμπάνια για τη συγκέντρωση χρημάτων για την Αμυοτροφική Πλευρική Σκλήρυνση ή Νόσος του Λου Γκέριγκ, όπως συχνά αναφέρεται.
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ήταν ένας από τους διάσημους που ανταποκρίθηκαν. Μετά από την πρόκληση που του έθεσε ο κυβερνήτης του Νιου Τζέρσει, Κρις Κρίστι, ο ιδρυτής του Facebook στάθηκε μπροστά στην κάμερα, πήρε έναν κουβά με παγωμένο νερό και τον άδειασε στο κεφάλι του. Στη συνέχεια ο Ζούκερμπεργκ προκάλεσε τον Μπιλ Γκέιτς να τον μιμηθεί.
Η καμπάνια μέχρι τώρα έχει συγκεντρώσει πάνω από 1,35 εκατομμύρια δολάρια. Για να πάρει μέρος κανείς θα πρέπει να βιντεοσκοπήσει τη στιγμή που δέχεται την ψυχρολουσία και να ανεβάσει το υλικό στο Facebook, αναφέροντας ποια άτομα θέλει να προκαλέσει. Εκείνοι με τη σειρά τους θα πρέπει να κάνουν το ίδιο μέσα σε 24 ώρες, ή να δωρίσουν 100 δολάρια για το σκοπό της καμπάνιας.
Γιατί όλοι αδειάζουν κουβάδες με παγωμένο νερό στο κεφάλι τους στα social media; -Το έκανε και ο Ζούκερμπεργκ [βίντεο]
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο