Υπήρξε κάποτε μια εποχή που κάθε εργαζόμενος, ανεξάρτητα από τη δουλειά ή τη θέση του ήταν υποχρεωμένος να φοράει κοστούμι. Στην εποχή μας, υπάρχουν τόσες διαφορετικές ερμηνείες του τυπικού και του casual για τη δουλειά, που δεν είναι πάντα εύκολο να τα διαχωρίσετε, αν δεν είστε ενήμεροι για το περιβάλλον.
Η Συλβί Ντι Τζούστο, ιδρυτικό μέλος της εταιρείας συμβούλων εμφάνισης, συνεργάζεται με στελέχη που θέλουν να βελτιώσουν τον τρόπο που οι ίδιοι και οι επαγγελματίες εντυπωσιάζουν τους πελάτες και τα αφεντικά τους με την παρουσία τους. Στο νέο της βιβλίο «Η Εικόνα της ηγεσίας» παρουσιάζει τα πέντε επίπεδα του κώδικα ντυσίματος που η ίδια χρησιμοποιεί με τους πελάτες της.
Αν δεν είστε σίγουροι ποιο επίπεδο είναι το πλέον κατάλληλο για το περιβάλλον εργασίας σας, ο βασικός κανόνας είναι «όσο περισσότερο ασχολείστε με τα χρήματα του πελάτη, τόσο πιο παραδοσιακή και συντηρητική θα πρέπει να είναι η ενδυμασία σας» εξηγεί η Ντι Τζούστο
Αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι σε τραπεζικά, νομικά ή λογιστικά επαγγέλματα θα πρέπει να επιμείνουν στα κοστούμια, ενώ εκείνοι στις δημιουργικές βιομηχανίες, όπως η ψυχαγωγία και η διαφήμιση, να μετακινούνται με ευελιξία στα περιστασιακά επίπεδα ντυσίματος του πίνακα που ακολουθεί.
Ωστόσο αν είστε μέλος του διοικητικού συμβουλίου ή έχετε συνάντηση με ένα μέλος του διοικητικού συμβουλίου, η ενδυμασία για την αίθουσα είναι σημαντική, ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησης.