Έπεσε απ' την κορυφή του box office το Μια Φορά κι Ένα... Μωρό (2011) του Ζαπατίνα, αν και οι τίτλοι που πέτυχαν το κατόρθωμα δεν ξέρω αν κολακεύουν ούτε εσένα, ούτε εμένα. Το Limitless, όπου οBradley Cooper γίνεται ιδιοφυΐα με το κούμπωμα ενός χαπιού, κατέκτησε την κορυφή με 22,6 χιλ εισιτήρια από 34 οθόνες πανελλαδικά, σημειώνοντας άλλη μια πρωτιά για την Village, ενώ το Battle: Los Angeles ανέβασε την Audio Visual στη δεύτερη θέση, μαζεύοντας 20,5 χιλ θεατές σε 51 ολόκληρες αίθουσες σε όλη την Ελλάδα. Οι δυο ταινίες κινήθηκαν στα επίπεδα ανοίγματος που είχε πιάσει την περασμένη βδομάδα το Unknown, που είναι λογικό μιας και πρόκειται για male-oriented παραγωγές παρόμοιων δυναμικών. Από τις υπόλοιπες καινούριες ταινίες του τετραημέρου, το Yogi Bear μάζεψε την μπομπιραρία κόβοντας μόλις 8 χιλ εισιτήρια στις 32 αίθουσες που το φιλοξένησαν, η Shanghai κατάφερε και βρήκε 6,3 χιλ θεατές που θέλαν να τη δουν σε μια απ' τις 20 μεγάλες οθόνες που την πρόβαλαν, ενώ το Απ' τα Κόκαλα Βγαλμένα του Σωτήρη Γκορίτσα, μάζεψε ένα συμπαθητικό 6χίλιαρο, υποφέροντας μεγάλες απώλειες στις 10 επαρχιακές απ' τις 17 αίθουσες που το φιλοξένησαν πανελλαδικά.
Οι εισπράξεις του τετραημέρου άγγιξαν το 76% αυτών της όλης εβδομάδας, που κινήθηκε στα ίδια επίπεδα με την προηγούμενη, μαζεύοντας συνολικά περί τις 170 χιλ θεατές, 27 χιλ απ' τους οποίους πήγαν σε μία απ' τις 31 αίθουσες που ψάχναν την ταυτότητα του Unknown, ανεβάζοντάς το στην δεύτερη θέση της εβδομάδας. Τη σημαντικότερη ποσοστιαία άνοδο όμως, την πέτυχε το Winter's Boneπου έκοψε 880 εισιτήρια στις 3 αίθουσές του, ανεβάζοντας το σύνολο στα 12 χιλ, ενώ εξαιρετική συσπείρωση σημείωσε και το οσκαρούχο In a Better World της Susanne Bier, που με 5 χιλ εισιτήρια από 3 αίθουσες, έφτασε τα 10 χιλ συνολικά, σημειώνοντας άλλο ένα περιστατικό πετυχημένου χειρισμού από την Odeon. Αντίθετα, το Made in Dagenham της ίδιας εταιρείας αρχίζει να δείχνει τα αδύναμα ποδάρια του πέφτοντας κατά 13% σε σχέση με το άνοιγμά του, αν συγκρίνεις όμως τις 7 αίθουσές του με τις 65 που απασχολεί το Mars Needs Moms για να κόψει μόλις 5,5 χιλ εισιτήρια, η ζημιά του είναι σαφώς πιο ανεκτή. Κατά τα άλλα, How I Ended this Summer και Incendies συνεχίζουν την αποδοτική πορεία τους, το Rango κρατιέται με το ζόρι κόβοντας πεντοχίλιαρα στις 40+ αίθουσές του, το The Rite, ως μόνο καθαρό θρίλερ εκεί έξω, συνεχίζει να κόβει τα 6χίλιαρά του σε καμιά 20αριά οθόνες, και το The King's Speech, φυσικά, δεν λέει να αποσυρθεί από αίθουσες και λίστες, και κυνηγάει την πρωτιά στις εισπρακτικότερες ταινίες της χρονιάς, έχοντας φτάσει τις 215 χιλ εισιτήρια συνολικά.
Πηγή: Movies For The Masses