Την πόρτα των ταξί για τις διαφημίσεις «άνοιξε» ο υφυπουργός Υποδομών, Μιχάλης Παπαδόπουλος. Τα μηνύματα θα μεταδίδονται από ψηφιακές οθόνες, αλλά υπάρχουν και περιορισμοί.
Σύμφωνα με την απόφαση του υφυπουργού, οι διαφημίσεις θα πρέπει να προωθούν μόνο εμπορικούς και επαγγελματικούς σκοπούς. Παράλληλα, το περιεχόμενό τους θα πρέπει να υπακούει στο ισχύον θεσμικό πλαίσιο και τις λοιπές περί διαφημίσεων γενικά διατάξεων, ενώ δεν επιτρέπεται να προβάλλονται διαφημιστικά μηνύματα πολιτικού ή μη καλαίσθητου περιεχομένου και να μην αντιβαίνει στα χρηστά ήθη.
Οι διαφημίσεις- που υπήρχαν στα ταξί αλλά στο εξωτερικό μέρος τους, θα προβάλλονται μέσω ηλεκτρονικής συσκευής. Συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις- στο εξωτερικό- τοποθετείται είτε στο ταμπλό του οχήματος, είτε στο προσκέφαλο του καθίσματος ένα tablet που προβάλει τα μηνύματα τα οποία μπορούν να παρακολουθούν οι επιβάτες.
Φωτογραφία: Eurokinissi
Οι ηλεκτρονικές διαφημίσεις μπαίνουν στα ταξί -Μηνύματα σε ψηφιακές οθόνες
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο