Δυο ζευγάρια από τη Ρόδο κάνουν τη διαφορά -Αποδομούν το ελληνικό σουβενίρ, λένε όχι στο κιτς και πωλούν τα πιο ευφάνταστα και ντιζαϊνάτα αναμνηστικά [εικόνες] - iefimerida.gr

Δυο ζευγάρια από τη Ρόδο κάνουν τη διαφορά -Αποδομούν το ελληνικό σουβενίρ, λένε όχι στο κιτς και πωλούν τα πιο ευφάνταστα και ντιζαϊνάτα αναμνηστικά [εικόνες]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σουβενίρ, memento, memorabilia, αναμνηστικό. Οι περισσότεροι ταξιδιώτες από τη Νέα Υόρκη μέχρι τη Μακρινίτσα ψάχνουν να αγοράσουν από ένα. Αλλά τα καλόγουστα και πρωτότυπα αναμνηστικά ήταν δυσεύρετα, μέχρι που τα τελευταία χρόνια διάφοροι designers και γραφίστες προσπαθούν να λανσάρουν μια νέα γενιά αντίστοιχων αντικειμένων. Eχουμε δει τέτοιες περιπτώσεις σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Και τώρα ήρθε η ώρα της Ρόδου, από την ομάδα «When in Greece…Rhodes».

Την πρωτοβουλία του εγχειρήματος, όπως σημειώνει το Popaganda.gr, είχαν δύο ζευγάρια, πολύ καλοί φίλοι μεταξύ τους, ηλικίας 34-35: οι Μαρία Μπαραμίλη, Χρύσα Τριβήλου, Πρόδρομος Σφυρίου (αρχιτέκτονες) και Στέλιος Μαυροδόντης (πολιτικός μηχανικός) ενώ τη γραφιστική επιμέλεια της δουλειάς έχει αναλάβει ο Ροδίτης γραφίστας Λέανδρος Κατσούρης.

«Με όραμα τη δημιουργία μιας κολεκτίβας, μιας κιβωτού ανθρώπων, που θα εισχωρήσουν στον αρχικό πυρήνα ώστε να εδραιωθεί το “When in Greece…” ακόμα και εκτός Ρόδου. Με μια κοινή νοοτροπία, ώστε σε όποιο μέρος πάει το κατάστημα να μπορεί να εμπνέεται από τον τόπο και τις δράσεις του. Θέλουμε να δημιουργήσουμε συνθήκες συλλογικότητας και πλατφόρμας ώστε η είσοδος ανθρώπων με καλλιτεχνικές ανησυχίες να μπορεί να κάνει κάποια στιγμή όλο το εγχείρημα μεγαλύτερο. When in Greece…Santorini/ Samothraki κ.α, γιατί όχι; Το μαγαζί για το οποίο μιλάμε τώρα δεν είναι το ταβάνι μας ή ο ορίζοντας μας. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι ο επαναπροσδιορισμός του αναμνηστικού είδους, η καλλιέργεια μιας ανώτερης αισθητικής και ενός ανώτερου προϊόντος. Μια σειρά αντικειμένων τα οποία να απευθύνονται κατά βάση στους ταξιδιώτες αλλά και στον τοπικό πληθυσμό, δημιουργημένα και επιλεγμένα προσεκτικά από ανθρώπους που εμπνέονται από το μέρος, στα πρότυπα ίσως των εκθετηρίων των μουσείων του εξωτερικού όπως για παράδειγμα όταν πας στην Tate Modern».

Διαβάστε ποιοι σχεδιάζουν τα αναμνηστικά, τα σχέδια της παρέας των τεσσάρων νέων και φυσικά φωτογραφίες από τα σουβενίρ τους στο Popaganda.gr πατώντας ΕΔΩ.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ