Τα μαγιό που έγραψαν ιστορία στη μεγάλη οθόνη: Μπικίνι και ολόσωμα στα κορμιά των πιο διάσημων πρωταγωνιστριών [εικόνες] - iefimerida.gr

Τα μαγιό που έγραψαν ιστορία στη μεγάλη οθόνη: Μπικίνι και ολόσωμα στα κορμιά των πιο διάσημων πρωταγωνιστριών [εικόνες]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μπικίνι που σκανδάλισαν, ολόσωμα που «γαργάλισαν» τη φαντασία. Μαγιό που έγραψαν ιστορία στη μεγάλη οθόνη και αποτέλεσαν τη βάση για τη μόδα της παραλίας ανά τις δεκαετίες, φορεμένα στα κορμιά μεγάλων πρωταγωνιστριών της Έβδομης Τέχνης.

Η Σου Λάιον με εμπριμέ μπικίνι στην ταινία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ «Λολίτα» (1962). Χαρακτηριστικό του μαγιό στο οποίο κυριαρχεί το πορτοκαλί το ψηλόμεσο σλιπ.

Τα καταγάλανα μάτια της Ελίζαμπεθ Τέιλορ αναδεικνύονται άψογα από το ολόλευκο ολόσωμο στην ταινία «Ξαφνικά πέρυσι το καλοκαίρι» (1959). Κομψή και σαγηνευτική.

Το σύμβολο του σεξ, η Μέριλιν Μονρόε ποζάρει με το κατακόκκινο ολόσωμο μαγιό της για τις ανάγκες της ταινίας «Πώς να παντρευτείτε έναν εκατομμυριούχο» (1953). Μάλλον η επιλογή του σωστού beach wear είναι μέσα στη λίστα των συμβουλών...

Είναι η πρώτη της εμφάνιση με μπικίνι στο cinema. Ο λόγος για την Μπριζίτ Μπαρντό που σκανδαλίζει από το πρώτο της κιόλας φιλμ εν έτει 1952, με το «deux pieces» μαγιό της σε σκάφος κατά τη διάρκεια της ταινίας «Manina, la fille sans voile» (σ.σ. δεν υπάρχει ελληνικός τίτλος για το συγκεκριμένο φιλμ, σε ακριβή μετάφραση σημαίνει: «Μανίνα, το κορίτσι χωρίς πέπλο», ενώ ο αγγλικός τίτλος είναι: «Το κορίτσι με το μπικίνι»).

Μπορεί στο πρίκουελ της Λαρα Κροφτ να έγραψε ιστορία με το σορτσάκι της, ωστόσο το μαύρο της μπικίνι στο σίκουελ «Λάρα Κροφτ Τομπ Ράιντερ: Το Λίκνο της Ζωής» (2003) πάνω στο τζετ σκι στα νερά της Σαντορίνης, έμεινε αξέχαστο και έβαλε την Αντζελίνα Τζολί στο πάνθεον των καλύτερων κινηματογραφικών εμφανίσεων με μαγιό.

Το μπικίνι που άλλαξε τον ρου των beach wear όχι μόνο στη μεγάλη οθόνη, αλλά και στην πραγματική ζωή ήταν εκείνο της Ούρσουλα Άντρες για τη διάσημη σειρά των ταινιών Τζέιμς Μποντ «Δόκτωρ Νο» (1962). Μάλιστα, έρευνες έχουν καταδείξει αυτό το εκρού μπικίνι με τη λευκή ζώνη ως το πιο διάσημο μαγιό του κινηματογράφου. Το 2001, δημοπρατήθηκε από τον οίκο Christie's για 60.000 δολάρια.

Εντυπωσιακή και με πολλές αναφορές στο 1962, εξ αιτίας της επίσης λευκής ζώνης και η Χάλι Μπέρι η οποία το 2002 για τις ανάγκες μιας άλλης ταινίας Μποντ εντυπωσίασε μέσα στο πορτοκαλί μπικίνι της «Τζέιμς Μποντ, Πράκτωρ 007: Πέθανε μια άλλη μέρα».

Ρομαντική και αισθησιακή η Ντέμπορα Κερ σε μια εμφάνιση που αν και αφήνει πολλά στη φαντασία, ωστόσο θεωρείται μια από τις ανεπιτήδευτα σέξι στην ιστορία του κινηματογράφου. Σκηνή -σταθμός στην ταινία «Όσο υπάρχουν άνθρωποι» (γνωστό και ως «Από εδώ έως την αιωνιότητα», 1953) το καυτό φιλί με τον Μπαρτ Λάνκαστερ στην παραλία, που για την εποχή θεωρήθηκε αρκετά προκλητικό.

Μπορεί η ταινία να μην προβλήθηκε σε κινηματογράφο της Ελλάδας, ωστόσο, οι έλληνες θεατές είχαν την ευκαιρία να δουν στην τηλεόραση τη σέξι εμφάνιση της Σάλμα Χάγιεκ ως μπαλαρίνα στη λατινοαμερικανική αστυνομική ταινία Abierto hasta el amanecer (1996) (αγγλικός τίτλος: «From Dusk Till Dawn», σε ακριβή μετάφραση από τα ισπανικά σημαίνει: Ανοιχτά μέχρι την αυγή). Το σενάριο υπέγραψε ο Κουεντίν Ταραντίνο.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ