Η προσπάθεια για εξοικονόμηση βάρους στα αυτοκίνητα γίνεται όλο και πιο έντονη, για χάρη φυσικά της μείωσης τόσο της κατανάλωσης όσο και των εκπομπων ρύπων. Από αυτήν την προσπάθεια δεν γλιτώνουν ούτε εξαρτήματα όπως τα ελατήρια των αναρτήσεων.
Έτσι λοιπόν στο ανανεωμένο Audi A6, που θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο, τα ελατήρια δεν θα είναι από ατσάλι όπως σε όλα τα άλλα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, αλλά από GFRP. Από πλαστικό δηλαδή, πολυμερές για την ακρίβεια, το οποίο είναι ενισχυμένο με ίνες γυαλιού.
Τα ελατήρια αυτού του τύπου ζυγίζουν 1.600 γραμμάρια έναντι 2.700 των συμβατικών, υπάρχει δηλαδή μια εξοικονόμηση βάρους της τάξης του 40% ή σε κιλά 4,4 σε κάθε καινούργιο Α6. Οπτικά χαρακτηριστικά των νέων αυτών ελατηριών είναι τόσο το αυξημένο πάχος τους όσο και το πράσινο χρώμα τους.