Πριν από τα δύσκολα χρόνια της κρίσης, οι μεγάλοι οίκοι μόδας κατέκλυσαν την Αθήνα με μαγαζιά που πρόσφεραν την... αφρόκρεμα των προϊόντων τους, σε τιμές που άγγιζαν πενταψήφια νούμερα. Η ζήτηση ήταν ανάλογη της προσφοράς και όλα έβαιναν καλώς. Τι έγινε, όμως, την περίοδο της ύφεσης;
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του newmoney, δεν άλλαξαν και πολλά πράγματα. Εταιρείες όπως η γαλλική Hermès, η επίσης γαλλική Dior, η ιταλική Prada και η Louis Vuitton εξακολουθούν, παρά την κρίση, να αποτελούν σταθερές αξίες για τις Ελληνίδες, προσβλέποντας πλέον και στα οφέλη από τον εισερχόμενο τουρισμό της Αθήνας.
Πλέον οι μεγάλοι οίκοι μόδας έχουν περιορίσει τη δράση τους στο κέντρο της Αθήνας και στο Κολωνάκι και περιμένουν από το κύμα των τουριστών που θα κατακλύσουν και φέτος την Ελλάδα (με ενδιάμεση στάση την Αθήνα) να αυξήσουν τα ποσοστά των πωλήσεών τους.
Προνομιακοί πελάτες τους φαίνεται πως θα είναι εκείνοι που προέρχονται από την Κίνα, τη Ρωσία και τη Μέση Ανατολή. Όπως σημειώνεται στο σχετικό ρεπορτάζ, ορισμένα από τα καταστήματα της Βουκουρεστίου προτιμούν πωλητές και πωλήτριες που μιλούν, εκτός των αγγλικών, ρωσικά ή ακόμη και κινέζικα! Οι επιδόσεις των υπερπολυτελών οίκων, πάντως, στην Ελλάδα αποδεικνύουν ότι έχουν αντέξει μέσα στην κρίση και μάλιστα πλέον βλέπουν ακόμη καλύτερες ημέρες.
«Πρωταθλήτρια» σε επίπεδο κερδών στην Ελλάδα είναι η... «πρωταθλήτρια» και στις τιμές Hermès, έστω κι αν προχώρησε στις αρχές του 2014 στο κλείσιμο του ενός από τα δύο καταστήματά της στην ελληνική αγορά, στο πλαίσιο των διορθωτικών κινήσεων του ομίλου στη χώρα μας.