Αρχίζουν οι εκπτώσεις: Σε αύξηση του τζίρου ελπίζουν οι καταστηματάρχες - iefimerida.gr

Αρχίζουν οι εκπτώσεις: Σε αύξηση του τζίρου ελπίζουν οι καταστηματάρχες

Τη Δευτέρα αρχίζουν οι εκπτώσεις: Σε αύξηση του τζίρου ελπίζουν οι καταστηματάρχ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Αρχίζουν από την Δευτέρα οι καλοκαιρινές εκπτώσεις, οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι το Σάββατο 30 Αυγούστου, με τους καταστηματάρχες να ελπίζουν σε αύξηση του τζίρου και καλοκαιρινή «ανάσα».Η ΕΣΕΕ σημειώνει ότι υπάρχει αισιοδοξία πως οι πωλήσεις των καταστημάτων λιανεμπορίου στις θερινές εκπτώσεις θα κινηθούν σε καλύτερα επίπεδα λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης σε πολλές περιοχές, όπου εμπόριο και τουρισμός μπορούν να δυναμώσουν μαζί.

Παρά τη συνεχή μείωση του κύκλου και όγκου πωλήσεων στην αγορά, ο εμπορικός κόσμος έχει ξεχωριστές προσδοκίες από αυτές τις εκπτώσεις, καθώς μπορούν να δώσουν στις δοκιμαζόμενες επιχειρήσεις μία ανάσα μέσα στη καταναλωτική κρίση.

Η ΕΣΕΕ καλεί τους Έλληνες καταναλωτές «να εμπιστευθούν και πάλι τις ελληνικές μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις της περιοχής τους, με τη βεβαιότητα ότι, μέσα στην δύσκολη οικονομική συγκυρία, θα εξαντλήσουν όλα τα διαθέσιμα περιθώρια για καλύτερη τιμολόγηση και χαμηλότερη τελική τιμή πώλησης των προϊόντων που προσφέρουν ώστε να ανταποκρίνεται απόλυτα προς την εκπτωτική αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά».

Στο μεταξύ, όμως, σημειώνεται από τη συνομοσπονδία ότι «παρά τις βελτιώσεις, ο Νόμος περί εκπτώσεων πρέπει να αναμορφωθεί με γνώμονα ένα "κώδικα δεοντολογίας" για τη προστασία του καταναλωτή και τον εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεων σε νέες, απλές πρακτικές πώλησης, λαμβάνοντας πρωτίστως υπόψη τη χαμηλή κατανάλωση που οδηγεί στο κλείσιμο των ελληνικών εμπορικών επιχειρήσεων. Τα "εργαλεία" της εμπορικής επικοινωνίας για αύξηση των πωλήσεων "εκπτώσεις, προσφορές, προωθητικές ενέργειες και stock" δεν ορίζονται σαφώς και με απλό τρόπο με αποτέλεσμα να μην διακρίνονται με σαφήνεια οι διαφορές μεταξύ τους».

Η ΕΣΕΕ ταξινομώντας τις έννοιες αυτές, βάσει της διάρκειας, του σκοπού και του εύρους εφαρμογής τους, διευκρινίζει ότι:

«Με δεδομένο ότι κάθε επιχείρηση μπορεί να μειώνει και να αυξάνει τις τιμές ανάλογα με το κόστος των εμπορευμάτων, δεν συνεπάγεται ότι θα πρέπει να το πράττει οποτεδήποτε το επιθυμεί με τη λάθος χρήση των εκπτώσεων, προσφορών, προωθητικών ενεργειών και stock. Αυτός είναι και ο λόγος που οι μικρομεσαίοι έμποροι δεν επιθυμούν το μοντέλο των υψηλών τιμών και των ακόμα υψηλότερων ποσοστών εκπτώσεων, αλλά της "μίας τιμής, χαμηλής τιμής, όλο τον χρόνο" με εξαίρεση τον αρχικό σκοπό των εκπτώσεων, λόγω τέλους εποχής. Ωστόσο η ημερομηνία εκκίνησης των τακτικών εκπτώσεων, δεν εξυπηρετεί όλους τους κλάδους όπως σχολικά είδη, έπιπλα, ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά κλπ. Επίσης πολλοί εμπορικοί σύλλογοι επιθυμούν να αλλάξει ο χρονικός προσδιορισμός των ενδιάμεσων εκπτώσεων (middle season sales) και κυρίως να μην επιτρέπονται οι προσφορές 30 ημέρες πριν την επίσημη έναρξη των τακτικών εκπτώσεων» καταλήγει η ΕΣΕΕ.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ