Εναν μάλλον αγχωτικό τρόπο επέλεξε η γαλλική εταιρεία Guy Cotten σε συνεργασία με τη διαφημιστική BBDO για να ευαισθητοποιήσει τους Γάλλους σχετικά με την αναγκαιότητα ύπαρξης σωσιβίων. Πρόκειται για έναν πολύ ρεαλιστικό προσομοιωτή πνιγμού, ο οποίος σας βάζει στη θέση του θύματος.
Ουσιαστικά σας δείχνει πόσο εύκολο είναι να ζαλιστείτε και να βρεθείτε στο νερό και πόσο επικίνδυνο είναι όταν δε φοράτε σωσίβιο στα ανοιχτά.
Αυτό που έχει να κάνει ο χρήστης είναι να scrollαρει συνεχώς με το ποντίκι προκειμένου να κρατήσει ζωντανό τον παίκτη και έξω από το νερό.
Δοκιμάστε τις δυνάμεις σας παίζοντας εδώ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο