CINETROLL: O Τομ Κρουζ χαροπαλεύει, ο Σβαρτσενέγκερ πέθανε και η Ελλάδα δεν πουλάει ούτε στους Έλληνες - iefimerida.gr

CINETROLL: O Τομ Κρουζ χαροπαλεύει, ο Σβαρτσενέγκερ πέθανε και η Ελλάδα δεν πουλάει ούτε στους Έλληνες

CINETROLL: O Τομ Κρουζ χαροπαλεύει
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο ΤΑΖ εισιτήρια μετράει, κι όσο κακός κι αν είναι κάτι τον πονάει. Όμως αγάπη μου κανείς δε σου φταίει αν το μάρκετινγκ δεν «καίει». Ακόμα κι αν είσαι ο Κλιντ Ίστγουντ.

Τι να λέμε για το Μουντιάλ και για το πόσο μεγάλη πουτάνα είναι η μπάλα; Μεγαλύτερη από το κινηματογραφικό box office δεν υπάρχει ντεκλαρέ. Και μερικές φορές γι αυτό κανείς δε σου φταίει αν το μάρκετινγκ δεν καίει. Σου έχω δύο παραδείγματα. Ένα από την Αμερική κι ένα από την Ελλάδα. Στην Ελλάδα, παράδειγμα αδιάφορου διαφημιστικά μάρκετινγκ που πέρασε και σεν ακούμπήσε (εκτός πια κι αν εγώ έχω χάσει τόσο την επαφή μου με την πραγματικότητα) ήταν «Τα Δύο Πρόσωπα του Ιανουαρίου». Χορταστικό κοσμοπολίτικο και στιλάτο νουάρ βασισμένο σε βιβλίο της Πατρίτσια Χάισμιθμ, με σταρ και γυρισμένο σχεδόν εξ' ολοκλήρου στη χώρα μας. Μπορεί να είναι πρώτο στο ελληνικό box office και να πήρε καλές κριτικές αλλά τα εισιτήρια του έδειξαν ότι δεν βρήκε το κοινό που θα μπορούσε να βρει.. Και σίγουρα γι' αυτό δεν φταίει η ταινία. Όταν είναι αποδεδειγμένο ότι φιλμ με ελληνικό περιτύλιγμα ειδικά στην καλοκαιρινή σεζόν, κάνουν μανικιούρ πετικιούρ στα εισιτήρια.

Για το ότι μία από τις καλύτερες περιπέτειες του Τομ Κρουζ τα τελευταία χρόνια, το «Στα Όρια του Αύριο», τα ελληνικά εισιτήρια έχουν φτάσει με το ζόρι στα 38 χιλιάρικα και στις Η.Π.Α είναι ζήτημα αν πιάσει το 100άρι δολάρια, ποιον να κατηγορήσω; Το μάρκετινγκ κι εδώ ήταν εξ' αμερικής πανάθλιο. Κανείς δεν ήξερε τι θα πάει να δει. Και η περσόνα του Τομ, όσο κι αν τον σπρώχνουν με πληρωμένα δημοσιότητα ως «θεό» φαίνεται πως σαν θεό τον αντιλαμβάνονται μόνο πλέον οι Σαϊεντολόγοι. Άντε και κάτι μεσόκοπες σαν και μένα που μεγάλωσαν στα 80's με το "Top Gun".

Για τον Σβαρτσενέγκερ και το «Σαμποτάζ» του που πάτωσε στις Η.Π.Α. είχα κάποιες ελπίδες στην Ελλάδα επειδή ως γνωστόν κινούμαστε με χρονοκαθυστέρηση. Τελικά μάλλον αποφασίσαμε να εξελιχθούμε σαν είδος και του «χαρίσαμε» μόλις 1.139 μπιλιέτα.

*Πιο αναλυτικά: Στην Ελλάδα οι πέντε πρώτες ταινίες της εβδομάδας ήταν:

1.ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ: 19.871 εισιτήρια

2.ΠΩΣ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΤΕ ΤΟ ΔΡΑΚΟ ΣΑΣ 2: 13.664 εισιτήρια (42.698 σύνολο)

3. MALEFICENT: 5.909 εισιτήρια (136.089 σύνολο)

4.ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΑΣΤΕΡΙ: 5.581 εισιτήρια

5.ΜΑΖΙ... ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ: 4.430 εισιτήρια

*Στην Αμερική, απογοήτευση και πίκρα με το πρώτο μιούζικαλ του Κλιντ Ίστγουντ που συγκέντρωσε μόλις 13,3 εκατομμύρια, τη στιγμή που το «Jersey Boys" είναι ένα από τα πιο πετυχημένα μιούζικαλ του Broadway και του West End:

1.THINK LIKE A MAN TOO: 29,2 εκ. δολάρια

2.22 JUMP STREET: 27,5 εκ. δολάρια (109,9 σύνολο)

3.ΠΩΣ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΤΕ ΤΟ ΔΡΑΚΟ ΣΑΣ 2: 24,7 εκ. δολάρια (94,6 σύνολο)

4.JERSEY BOYS: 13,3 εκ. δολάρια

5.MALEFICENT: 12,9 εκ. δολάρια (185.9 σύνολο)

*Διαβάστε τις κριτικές για τις ταινίες της εβδομάδας εδώ

*Ακολουθήστε τον ΤΑΖ στο www.facebook.com/tazthebuzz ή στo www.twitter.com/klarinabourana . Kάντε LIKE στην επίσημη σελίδα του facebook www.facebook.com/SigaikaProductions για να μαθαίνετε όσα χρειάζεστε, προκειμένου να καίτε τον εγκέφαλο (των άλλων) ή επικοινωνήστε με το terra_gelida@hotmail.com για μέιλ και υποθέσεις προσωπικής εκδίκησης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ