Τα προβλήματα για τη GΜ, αλλά και για την επικεφαλής της Mary Barra, όχι μόνο δεν τελειώνουν αλλά συνεχώς πολλαπλασιάζονται κι αυτό γιατί από τη μια είναι οι τεράστιες σε μέγεθος ανακλήσεις που αναγκάζεται να κάνει κι από την άλλη οι συνέπειές τους σε δεύτερο χρόνο.
Συνέπειες όπως η μήνυση που υπέβαλε εναντίον της μια δικηγορική εταιρεία που εκπροσωπεί μια οργάνωση καταναλωτών από την Καλιφόρνια και διεκδικεί αποζημιώσεις για τη μείωση της μεταπωλητικής αξίας των αυτοκινήτων των πελατών της, λόγω της ανάκλησης και της κακής φήμης της GM.
Η μήνυση αφορά αυτοκίνητα που αγοράστηκαν από τη 10η Ιουλίου του 2009 έως και την 1η Απριλίου του 2014 και οι απαιτήσεις κυμαίνονται από 500 έως 2.600 δολάρια για κάθε αυτοκίνητο. Αν λάβει κανείς υπόψη του πως τα 2 τελευταία χρόνια ανακλήθηκαν πάνω από 20 εκατομμύρια αυτοκίνητα παραγωγής της GM τότε με πρόχειρους υπολογισμούς το συνολικό ποσό της συγκεκριμένης αποζημίωσης, αν δικαιωθούν οι καταναλωτές, φτάνει τα 10 δις δολάρια.
Η συγκεκριμένη υπόθεση μπορεί να είναι ακόμα στην αρχή, όμως μπορεί να ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, ενώ η τυχόν δικαίωση των πελατών αφενός θα οδηγήσει σε λουκέτο την GM και αφετέρου θα δημιουργήσει μπελάδες σε όλους τους κατασκευαστές.